دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جلیلی در جشن نودانشجویان واحد تهران مرکزی:

محیط دانشگاه برای دانشجویان فرصتی برای تمرین درس‌های بزرگ زندگی است

محیط دانشگاه برای دانشجویان فرصتی برای تمرین درس‌های بزرگ زندگی است
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در جشن نو دانشجویان واحد تهران مرکزی گفت: محیط دانشگاه برای دانشجویان فرصتی برای تمرین درس‌های بزرگ زندگی است.
کد خبر : 879530

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بجشن نو دانشجویان دانشکده های اقتصاد و حسابداری، حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در سالن همایش های غدیر مجتمع دانشگاهی سردار سلیمانی برگزار شد.
 
محیط دانشگاه برای دانشجویان فرصتی برای تمرین درس های بزرگ زندگی است

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در جشن نو دانشجویان واحد تهران مرکزی گفت: دانشجویان امروز، مدیران فردا و آینده سازان کشور هستند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی جلیلبی مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران و واحد تهران مرکزی  در جشن نو دانشجویان  دانشکده علوم سیاسی، اقتصاد و حسابداری و حقوق واحد تهران مرکزی ضمن تبریک قبولی دانشجویان  در دانشگاه، افزود: فصل جدیدی از زندگی شما عزیران با قبولی در دانشگاه رقم خورد و وارد فضای جدیدی شده اید و آینده شما بستگی به میزان تلاش و کوشش سالهای  پیش رو در دانشگاه  دارد.

وی خطاب به دانشجویان گفت: نگاه من و همکارانم در دانشگاه آزاد اسلامی این است که شما دانشجویان جوان، مدیران برجسته فردا و آینده سازان کشور مان هستید. و برای اینکه شما  عزیزان هویت فردی و  اجتماعی خود را  به عنوان مدیران آینده کشور پیدا کنید با همکاری سایر حوزه های دانشگاه با برگزاری دوره های فرهنگی ، اجتماعی، سیاسی در غالب: فعالیت در تشکل ها و کانون های دانشجویی ، فرهنگی ، هنری ، ورزشی بستری آماده است تا بتوانید مهارت های لازم زندگی فردی واجتماعی را کسب کنید.

جلیلی در پایان سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وطن به ویژه دانشجویان شهید واحد تهران مرکزی ، جنایات اخیر رژیم منفور صهیونیستی را در غزه محکوم کرد.

وقتی یک کشور را از فکر و اندیشه خالی کنند آن کشور به راحتی هویتش فرو می ریزد

 جواد محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان جدید دانشکده های اقتصاد و حسابداری، حقوق و علوم سیاسی واحد تهران مرکزی، اظهار کرد: علم آموزی و اشتیاق به کسب علم جز افتخارات جامعه ایرانی است و ما باید این موهبت و فرصت را در کشور عزیز ایران اسلامی غنیمت بشماریم.

وی خطاب به نو دانشجویان گفت:  از منظر اسلام مطابق با احادیث و آموزهای دینی جایگاه شما عزیزانی که بدنبال کسب علم هستید بسیار والاست.

محمدی با اشاره به اینکه دنیا برای علم آموزان ارزش قائل است، خاطرنشان کرد: شان، منزلت و هویت فردی که به عنوان یک فرد فرهیخته وارد دانشگاه می شود با افراد معمولی متفاوت است و انتظارات جامعه نیز به مراتب از شما علم آموزان بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه ایران اسلامی دانشجو باید شان و منزلتش بالا باشد، گفت: این جایگاه والا را شما عزیزان به عنوان یک دانشجو، با ارزش گذاشتن به شان و جایگاه تان و همچنین رعایت قوانینی که در دانشگاه برای یک دانشجو وضع شده است تعریف می کنید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دانشجویان امروز، مدیران فردا و آینده سازان کشورمان هستند، گفت: شما دانشجویان حوزه علوم انسانی با فکر و اندیشه جامعه سر و کار دارید و در همه جای دنیا کسانی که آینده کشور را بدست می گیرند کسانی هستند که در رشته های علوم انسانی تحصیل کرده اند.

محمدی تاکید داشت: اهمیت رشته های علوم انسانی به حدی است که می توان گفت« وقتی یک کشور را از فکر و اندیشه تخلیه کنند آن کشور به راحتی هویتش فرو می ریزد.»

وی با اشاره به دستاوردها و تحولات 40 ساله ایران اسلامی گفت: تحولات 40 ساله کشور مان را مدیون دانشجویانی مثل شما هستیم، تمامی موفقیت ها در حوزه های: عمران ، آبادانی،آب،  برق، گاز ، گسترش رشته های بیو تکنولوژی ، نانو تکنولوژی، هوا و فضا، سلول های بنیادی و رشته هایی با فناوری های بالا با اتکا به جوانان ایرانی اسلامی رقم خورد و توانستیم دنیا را خیره کنیم.

محمدی با بیان اینکه در فناوری های نوین نانو تکنولوژی، مهندسی ژنتیک و بیو تکنولوژی کمتر از اروپا و آمریکا نیستیم ، گفت: از نظر تنوع در رشته ها و محصولات کارخانه ای بیو تکنولوژی در منطقه و دنیا اول هستیم .

وی در ادامه گفت: دانشگاه آزاد یکی از افتخاراتش منابع انسانی متخصص و مجرب است و شما دانشجویان باید در کنار اساتید و دانشجویان موفق فرصت علم اندوزی و همچنین شناخت بازار کار را  بیاموزید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه دانشگاه در پویایی خود می تواند دانشگاه باشد، تصریح کرد: دانشگاه باید در همه عرصه ها یک سروگردن از جامعه جلوتر باشد و شما دانشجویان عزیر با شرکت در رویدادهای علمی،فناوری، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی ومعنوی موجب پویایی و نشاط دانشگاه و جامعه هستید.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود جنایات اخیر و کودک کشی رژیم صهیونیستی را در فلسطین محکوم کرد.

دانشجویان به عنوان افسران جوان جنگ نرم در پیروزی جنگ ترکیبی نقش موثری دارند

مسعود مطلبی در جشن نو دانشجویان گفت: درحوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد تهران مرکزی من و همکارانم از هر ایده و طرح نو در جهت شکوفایی دانشجویان و دانشگاه استقبال می کنیم.

مسعود مطلبی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در جشن نو دانشجویان این واحد دانشگاهی در سخنانی ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به دانشجویان دانشکده های حقوق ، علوم سیاسی و اقتصاد و حسابداری  و خانواده هایشان گفت: امروز ما با یک جنگ فرهنگی بسیار بزرگ مواجهه شدیم به نام جنگ ترکیبی و شما دانشجویان به عنوان  افسران جوان جنگ نرم  می توانید با روحیه انقلابی، استقلال طلبی، عدالت خواهی ، مطالبه گری در این جنگ پیروز شوید و به قله های موفقیت دست پیدا کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح فعالیت های حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی در واحد تهران مرکزی پرداخت و گفت:  امور مربوط به نقل و انتقالات دانشجویی،امور رفاهی، برگزاری مسابقات ورزشی، انتشارات ، بوفه و مرکز مشاوره امین در حوزه دانشجویی انجام می پذیرد.

وی افزود: شما عزیزان برای فعالیت های فرهنگی می توانید در کانون های دانشجویی، تشکل های دانشجویی، امور فوق برنامه، نشریات دانشجویی ، امور مربوط به قرآن و عترت  به دفاتر فرهنگ اسلامی دانشکده مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته