دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتظاری: درویش با جریمه کردن تیم خود را پشت مشکلات پنهان می‌کند/پرسپولیس در شرایط بدتر هم قهرمان شده است

انتظاری: درویش با جریمه کردن تیم خود را پشت مشکلات پنهان می‌کند پرسپولیس در شرایط بدتر هم قهرمان شده است
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: درویش می‌خواهد با جریمه کردن تیم، خود را پشت مشکلات پرسپولیس پنهان کند.
کد خبر : 879347

سهراب انتظاری در گفت , گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط تیم پرسپولیس پس از شکست برابر سپاهان و حواشی پیش آمده، اظهار کرد: هر چیزی قانون و عرفی دارد، اینکه ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان کسر شده در شرایطی قابل قبول است که تیم در شرایط عادی بوده، ولی مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها باعث شده تا تیم در شرایط غیرعادی نتواند برابر ملوان، صنعت نفت و استقلال تاجیکستان برنده شود و در بازی با سپاهان نتیجه را واگذار کند. از طرفی دیگر، مگر تمامی حق و حقوق‌های تیم پرداخت شده که جریمه در نظر گرفته‌اند. چطور آن زمان که بازیکنان روی دور برد هستند و به خاطر هواداران اعتراضی نمی‌کنند، ولی پولی به آن‌ها داده نمی‌شود مدیریت باشگاه کاری انجام نمی‌دهد.

مشکلات را درون خانوادگی حل کنیم

وی ادامه داد: پرسپولیس به سپاهانی باخت که یک تیم آماده روی نیمکت دارد و دیدیم که سرمربی تیم ملی برای بازی‌های انتخابی جام جهانی، ۷ بازیکن سپاهان را دعوت کرد. به نظرم رضا درویش می‌خواهد با جریمه کردن تیم، خود را پشت مشکلات پنهان کند. طرفداران پرسپولیس خیلی خوب می‌فهمند که شرایط تیم خوب نیست. مرتضی پورعلی گنجی و یاسین رحمانی رباط صلیبی داده‌اند و وحید امیری هم که یک ماه نبود و دوباره از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است. مهدی ترابی هم چند هفته‌ای مصدوم بود. به نظرم جریمه تیم گل به خودی است. ما از یک خانواده هستیم و باید مشکلات را درون خانوادگی حل کنیم نه اینکه با خودزنی کردن تیم را دچار دردسر کنیم. تیم دچار افت محسوسی شده، اما این افت موقتی خواهد بود و پس از بازگشت مصدومان دور شدن ویروس سرماخوردگی  از تیم، باز هم نتایج خوب تیم تکرار می‌شود.  

می‌شد مهاجمی بهتر از باهویی جذب کرد

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: رضا اسدی، عیسی آل کثیر، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، احسان پهلوان و رامین رضاییان زمانی در پرسپولیس بازی می‌کردند، اما در طول این سال‌ها به سپاهان رفته‌اند. رضا درویش به این سوال پاسخ دهد که چه نفراتی جایگزین این بازیکنان شده‌اند. باشگاه نبیل باهویی را جذب کرد که در لیست سرمربی تیم جایی نداشت، ولی به کادرفنی تحمیل شد. در مقابل گوستاوو بلانکو به استقلال رفت و، چون رقم قرارداد او باعث می‌شد سقف قرارداد استقلال شکسته شود، از کادرفنی و بازیکنان، عده‌ای رفتند و قراردادشان را کم کردند تا قرارداد این مهاجم با کیفیت ثبت شود. در پرسپولیس هم می‌شد مهاجمی بهتر از باهویی گرفت و کادرفنی را در کار انجام شده قرار نداد. آن وقت اسدی، مغانلو و آل کیر در خط حمله سپاهان هستند. مهدی عبدی هم راهی تراکتور می‌شود. در چنین شرایط نابرابری، پرسپولیس از ۹ بازی یک باخت به سپاهان داده، آن هم در شرایطی که لشگری از غایبان را داشته و دست سرمربی بسته بوده است.

پرسپولیس در شرایط بدتر هم قهرمان شده است

وی یادآور شد: سروش رفیعی که از بازیکنان خوب اسن فصل تیم پوده به درستی گفته که تنها از هواداران عذرخواهی می‌کند، چون آنها هستند که گناه دارند و در سخت‌ترین شرایط حای از شکم‌شان می‌زنند تا به ورزشگاه یا محل تمرین بروند و از تیم حمایت کنند. او گفته پرسپولیس هیچ‌وقت این‌قدر با مصدومیت و بیماری روبه‌رو نبوده و کاملاً درست گفته است. یحیی گل‌محمدی بهترین مربی ایرانی پرسپولیس در لیگ برتر بوده و تنها بک فصل نتوانسته تیم را قهرمان کند. در دیگر فصل‌ها قهرمانی‌ها نصیب پرسپولیس شده و فصل پیش هم تیم فاتح سه‌گانه شد. پرسپولیس در شرایط بدتر از این تیم هم بوده و توانسته قهرمان شود. آن فصلی هم که قهرمان نشد بدشانسی آورد.

به تیم پرسپولیس انرژی مثبت دهیم

انتظاری افزود: امسال پرسپولیس به النصر باخت که تمرکز را از تیم به خاطر کریستیانو رونالدو و البته مصدومیت بازیکنان محوری تیم و خرابی زمین چمن ورزشگاه آزادی گرفتند، مقابل سپاهان هم که غایبان فراوانی داشت. پرسپولیس خودش را جمع و جور می‌کند و باز هم روی نوار پیروزی می‌افتد. گل‌محمدی بار‌ها توانسته تیم را موفق کند و این بار هم از افت موقتی که برای تیم پیش آمده، خارج خواهد شد. هنوز ۲۱ هفته تا پایان لیگ برتر مانده و ۶۳ امتیاز در این بازی‌هاست، در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نیست و صعود به مرحله حذفی قطعی می‌شود، بازی‌های جام حذفی که چند ماه دیگر است. باید به تیم انرژی مثبت داد و پیشکسوتان تیم هم پشت گل‌محمدی باشند. اتحاد به پرسپولیس کمک می‌کند تا این تیم بازهم به سمت قهرمانی برود و قطعاً چنین اتفاقی می‌افتد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته