دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همایش ملی علوم و فناوری‌های همگرا و فناوری‌های کوانتومی برگزار می‌شود

همایش ملی علوم و فناوری‌های همگرا و فناوری‌های کوانتومی برگزار می‌شود
برای نخستین بار رویداد و همایش ملی علوم و فناوری‌های همگرا و فناوری های کوانتومی دوم تا چهارم دی ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر : 879276

به گزارش خبرنگار گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین رویداد و همایش ملی علوم و فناوری‌های همگرا و فناوری‌های کوانتومی با هدف اشاعه ماموریت دانشگاه در زمینه دانشگاه حل مسئله و کارآفرین در حوزه علوم و فناوری‌های همگرا و کوانتومی، تحقق اهداف بسته توسعه فناوری و نوآوری سند تحول و تعالی دانشگاه، آشنایی با زیست بوم فناوری و نوآوری در حوزه علوم و فناوری‌های همگرا و کوانتومی، نمایش پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های دانشگاه در حوزه علوم و فناوری‌های همگرا و کوانتومی از ایده تا محصول، دوم تا چهارم دی ماه 1402 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار می‌شود .

 

نخستین همایش ملی علوم و فناوری های همگرا و کوانتومی

 

ایجاد فرصت برای سرمایه گذاری شرکت‌های نوپا (استارتاپ‌ها) وفعال در حوزه علوم و فناوری‌های همگرا و کوانتومی از یک سو و تشویق و تقدیر از پژوهشگران و فناوران برجسته دانشگاه از دگرسو از اهداف اصلی لین رویداد است.

از دیگر اهداف کلیدی این همایش می‌توان به  ایجاد روحیه امید، خودباوری و شبکه‌سازی میان متخصصان و نوآوران و کارآفرینان داخل و خارج از دانشگاه در حوزه علوم و فناوری‌های همگرا و کوانتومی اشاره کرد.

فناوری‌های نوری و کوانتومی، فناوری‌های اطلاعاتی-شناختی ، فناوری‌های شیمی-زیستی و کمومتریکس (شیمی سنجی) از محورهای مهم این رویداد است. بر اساس فراخوان،  آخرین مهلت ارسال مقالات دهم آذرماه است. تاریخ اعلام نتیجه داوری مقالات پانزدهم آذر ماه و آخرین مهلت ارسال پروپوزال طرح ها(RFP) سی ام آذر ماه 1402 اعلام شده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته