دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1402 - 23:33
برگزاری نشست هم‌افزایی گروه‌های خلاق و نوآور مستقر در هومیانا:

کوکبی: هومیانا و تیم‌های مستقر در آن به شرکت خلاق تبدیل می‌شوند

کوکبی: هومیانا و تیم‌های مستقر در آن به شرکت خلاق تبدیل می‌شوند
مدیر خانه خلاق و نوآور رسانه آنا (هومیانا) در جلسه هم افزایی با گروه‌ها، خبر از تبدیل این مجموعه و 3 تیم مستقر به شرکت خلاق و نوآور پس از بازدید دبیر ستاد و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق از هومیانا داد. کوکبی گفت: با توجه به افزایش تعداد و حجم پروژه دریافتی و نیز تبدیل هومیانا به یک هاب رسانه‌ای، تصمیم گرفتیم تا بخشی از پروژه‌ها بین تیم‌های مستقر تقسیم شوند.
کد خبر : 878896

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآور رسانه آنا (هومیانا)، با استقرار کسب‌ وکارها و گروه‌های خلاق و نوآور در هومیانا، نشست هم‌افزایی مدیریت هومیانا با مدیران گروه‌ها و کسب‌وکارهای مستقر در هومیانا به جهت آشنایی با حوزه فعالیت و عملکرد آن‌ها روز دوشنبه 22 آبان برگزار گردید.

در این نشست گروه‌ها و صاحبان کسب‌وکارهای خلاق ضمن معرفی و ارائه تخصص و حوزه فعالیت خود، با حیطه کاری سایر کسب‌وکارها آشنا شده و از ایجاد همکاری و پروژه مشترک در بین گروه‌ها اعلام آمادگی و استقبال نموند. در ادامه کوکبی قائم‌مقام مدیرعامل در امور خانه خلاق و‌ نوآوری رسانه آنا (هومیآنا) ضمن خوشامدگویی به مدیران گروه‌ها که تازگی در هومیانا مستقر شده‌اند؛ از تبدیل خانه خلاق و نوآور رسانه آنا (هومیانا) و 3 تیم مستقر در جریان بازدید دبیر ستاد و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق از هومیانا خبر داد و گفت:

در بازدید دبیر ستاد و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق از هومیانا مقرر شد 3 تیم مستقر و هومیانا تبدیل به شرکت خلاق و نوآور بشوند که بتوان از این طریق مسائل و مشکلات مالی تیم‌ها حل کرد. کوکبی در ادامه بیان کرد: بحمدالله در حال حاضر تعداد و حجم زیادی پروژه به سمت ما سرازیر شده و مجموع گروه‌های مستقر در هومیانا، تبدیل به یک هاب رسانه‌ای شده‌اند که با توجه به تعدد پروژه‌های دریافتی و سنگین شدن حجم آن تصمیم گرفتیم تا بخشی از آن‌ها را بین تیم‌های مستقر در هومیانا تقسیم کنیم. وی اشاره کرد: در حال حاضر امکان تولید هر نوع محتوای رسانه‌ای در هومیانا با هر فرم و شکلی اعم از انیمیشن تا حوزه‌های مدیریت رسانه، سایت و سازمانی، تبلیغات محیطی و دیجیتال را فراهم است.

کوکبی: هومیانا و تیم‌های مستقر در آن به شرکت خلاق تبدیل می‌شوند

قائم‌مقام مدیرعامل در امور خانه خلاق و‌ نوآوری رسانه آنا (هومیآنا) در جمع مدیران کسب‌وکارهای مستقر گفت: به لطف خدا رایزنی‌های خوبی با «کانون تبلیغاتی سپهر جوان»، مجری انحصاری تبلیغات محیطی در دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل امور بین‌الملل سازمان دانشجویان انجام شده است.

کوکبی: هومیانا و تیم‌های مستقر در آن به شرکت خلاق تبدیل می‌شوند

او در ادامه از انجام پروژه‌های این سازمان دانشجویان توسط هومیانا خبر داد و گفت: طراحی مجلاتی که توسط سازمان دانشجویان در نمایشگاه چین ارائه گردید توسط تیم طراحان خانه خلاق هومیانا انجام شد. هم‌چنین مذاکرات مقدماتی برای انجام تمامی طراحی‌های مورد نیاز این سازمان اعم از طراحی غرفه، محتوا و مجلات و معرفی دانشگاه‌های کشور در نمایشگاه آفریقای جنوبی که در هفته‌های آتی برگزار می‌شود انجام شد.

کوکبی در ادامه با اشاره به سایر تولیدات برای سازمان دانشجویان و نیز برخی رایزنی‌های بین‌المللی، گفت: طبق مذاکراتی که داشتیم در حال آماده شدن برای تولید تیزرهای دانشگاهی از دانشگاه‌های سطح اول کشور نیز هستیم. هم‌چنین در حال رایزنی با دفاتر بین‌المللی در عمان  و ترکیه برای دریافت پروژه هستیم و در این زمینه نیز از بازاریاب‌ها و تیم‌های تولیدی مرتبط برای انجام پروژه مشترک استقبال و دعوت به عمل می‌آوریم.

کوکبی: هومیانا و تیم‌های مستقر در آن به شرکت خلاق تبدیل می‌شوند

مدیر خانه خلاق و رسانه آنا (هومیآنا) در پایان برای گروه‌ها و کسب‌وکارهای مستقر در هومیانا آرزوی موفقیت کرد و از مدیران کسب‌وکارها بابت انتخاب، حضور و فعالیت در هومیانا تشکر و قدردانی به عمل آورد و هومیانا را بستر مناسبی برای کمک به تیم‌ها و انجام همکاری مشترک بین یکدیگر دانست.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته