دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رویداد «ریحان شهر» در پایتخت آغاز شد

رویداد «ریحان شهر» در پایتخت آغاز شد
سومین رویداد ریحان‌شهر در مناطق ۲۲ گانه با محوریت ۳۵۳ محله شهر تهران آغاز شد.
کد خبر : 878890

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: رویداد «ریحان شهر» برای سومین سال متوالی در مناطق ۲۲ گانه تهران و با محوریت همه محله‌های شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرده است.

اردبیلی افزود: این رویداد درصدد است با همراهی و همیاری کنشگران اجتماعی و فعالان انجمن‌ها، اندیشکده‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، گروه‌های جهادی و محلی در محلات برای کشف، مسئله یابی و ارائه راهکار‌های خلاقانه با مشارکت شهروندان اقدامات لازم را انجام دهد.

دستیار ویژه شهردار تهران در امور زنان و خانواده با تأکید بر این موضوع که این فعالیت‌ها مبتنی بر رویکرد‌های اجتماع‌محور و اولویت‌های محلی با محوریت زنان و خانواده است، افزود: در سومین رویداد، تلاش داریم که ضمن شناسایی کنشگران و فعالان حوزه زنان و خانواده و همچنین افزایش کنشگری اجتماعی و حس تعلق محله‌ای ساکنان، زمینه‌های بهبود وضع زنان و خانواده‌ها را در محله‌ها بیش از پیش مهیا کنیم.

مریم اردبیلی افزود: پس از ایده پردازی و مسئله شناسی در حوزه زنان و خانواده در محله‌ها، کارگاه‌های طرح نامه‌نویسی «ریحان شهر» در چارچوب محور‌های این رویداد برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: همچنین مقررشده تا پیشنهاد‌های دریافتی پس از ثبت در سامانه مدیریت پژوهش صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، وارد مرحله غربالگری شود و سپس در مرحله داوری با حضور متخصصان و مجربان حوزه‌های اجتماعی، طرح‌های منتخب با حمایت دبیرخانه این رویداد، وارد مرحله عملیاتی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته