دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیر تیم گل‌گهر: درگیری اخباری حاشیه‌سازی و انتقالش به تراکتور کذب است

مدیر تیم گل‌گهر: درگیری اخباری حاشیه‌سازی و انتقالش به تراکتور کذب است
مدیر تیم گل‌گهر سیرجان گفت: برای اخباری حاشیه‌سازی شده و بحث انتقال او به تراکتور از اساس کذب است. 
کد خبر : 878743

حیدر افسری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره حضور تیم گل‌گهر سیرجان در رده هفتم جدول رده‌بندی با ۱۴ امتیاز و دو بازی معوقه این تیم که می‌تواند جایگاهش را بهتر از قبل کند، اظهار کرد: تیم ما بازی به بازی پیش می‌رود و بعد از آنکه موفق شدیم مس رفسنجان را در هفته گذشته شکست دهیم از حالا خود را برای بازی با شمس آذر در روز ۴ آذر آماده خواهیم کرد. در هر دو بازی عقب افتاده‌ای که داریم به دنبال کسب امتیاز خواهیم بود. شکی نیست که در هر دو بازی پیروز باشیم وضعیت‌مان در جدول بهتر می‌شود.

وی ادامه داد:‌ شمس آذر یکی از بهترین تیم‌های این فصل لیگ برتر بوده و نتایج بسیار خوبی گرفته است. حریفی است که به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد. حریفی توانمند و قابل احترام که با کادرفنی خوبی که دارد با تمرکز و حرفه‌ای بازی می‌کند. دو هفته تا زمان برگزاری بازی زمان داریم و در این مدت بازی‌های تیم ملی در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی است که همانند دیگر تیم‌ها تمکین خواهیم کرد و چاره‌ای جز این نیست. تمام تیم‌های باشگاهی بازی می‌کنند تا از دل آنها، تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم. اولویت با منافع تیم ملی است.

مدیر تیم گل‌گهر سیرجان در واکنش به درگیری محمدرضا اخباری با برخی بازیکنان تیم پس از بازی با مس رفسنجان در رختکن تیم، عنوان کرد: این خبر حاشیه‌سازی است و پیگیر منشأ آن هستیم. وقتی دیدند گل‌گهر نتیجه گرفته و در دیداری که اخباری با دو مهار فوق‌العاده اجازه نداد تا گل بخوریم و روز بسیار خوبی را داشت، برای او حاشیه‌سازی کردند و گفتند در رختکن درگیری رخ داده است. او با قدرت در گل‌گهر می‌ماند و بحث انتقال او به تراکتور در نقل و انتقالات نیم فصل، از اساس کذب است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته