دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درباره صدرنشینی استقلال؛ چون می‌برد غمی نیست

درباره صدرنشینی استقلال؛ چون می‌برد غمی نیست
استقلال تراکتور را هم برد تا هر ۵ بازی خانگی خود در ورزشگاه آزادی را با پیروزی پشت سر گذاشته باشد.
کد خبر : 878471

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال از سد تیم پر مهره تراکتور گذشت تا صدر نشینی خود را قطعی‌تر کند. حالا حتی اگر پرسپولیس سپاهان را شکست بدهد باز هم ۲۰ امتیازی می‌شود و استقلال در صدر جدول می‌ماند.

شاگردان جواد نکونام که برخلاف پرسپولیس و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند، با تمرکز کامل به مصاف تراکتور رفتند و موفق شدند با حمایت هزاران نفر از هواداران خودی و با دو گل ایمان سلیمی و بلانکو از سد این تیم عبور کنند.


استقلال این روز‌ها راه بردن تیم‌های لیگ برتری و حتی تیمی پر مهره مثل تراکتور را خوب پیدا کرده و به قول معروف، چون می‌برد هیچ غمی ندارد. ایراد بزرگی که از تیم ساپینتو می‌گرفتند این بود که فقط حریفان ضعیف و معمولی را می‌برد و مقابل بزرگان نتیجه نمی‌گرفت. در بازی با تراکتور، اما مهمترین تفاوت تیم ساپینتو و تیم نکونام مشخص شد و استقلال توانست یکی از تیم‌های بزرگ لیگ برتر را شکست بدهد. آبی پوشان در در اصفهان هم خیلی مستحق شکست نبودند، اما در نهایت با یک گل مغلوب سپاهان شدند.

درباره صدرنشینی استقلال؛ چون می‌برد غمی نیست


استقلال در حالی دوباره به تعطیلات می‌رود که تازه اوج گرفته بود و شاید برای شاگردان جواد نکونام بهتر بود مسابقات ادامه پیدا کند، اما بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی باعث وقفه دوباره در لیگ برتر می‌شود و بازی بعدی استقلال هم چهارم آذر ماه با ذوب آهن در اصفهان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته