مدیر تیم تجربه مشتری دیجیکالا؛
نمیتوان همه مشکلات را حل کرد اما میتوان آنها را به حداقل رساند
به گفته محمدی، مشتری ناراضی به کسبوکار ضربه میزند و دیجیکالا تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن تعداد این مشتریها انجام میدهد.
براساس گزارش عملکرد دیجیکالا در سال ۱۴۰۱، ۸۳ درصد از شرکتکنندگان در نظرسنجی شاخص توصیهکنندگان در پاسخ به سؤال اینکه «چقدر احتمال دارد خرید از دیجیکالا را به دیگران پیشنهاد کنید؟» نمره ۷ تا ۱۰ دادند. این اعداد و دیگر آماری که از میزان رضایتمندی مشتریان و فروشندگان دیجیکالا منتشر شده، توسط تیم «تجربه مشتری» دیجیکالا بهدست آمده است. در ادامه، گفتوگوی دیجیاتو با «مهران محمدی»، مدیر ارشد تیم تجربه مشتری دیجیکالا را میخوانید.
انتهای پیام/
با استفاده مجدد از زبالههای زیستی: