دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیشکسوت سپاهان: در برخی قضاوت‌ها جانبداری می‌شود/سپاهان از پرسپولیس آماده‌تر است

پیشکسوت سپاهان:  در برخی قضاوت‌ها جانبداری می‌شود سپاهان از پرسپولیس آماده‌تر است
سرپرست سابق تیم سپاهان گفت: شرایط سپاهان از پرسپولیس بهتر است و فقط امیدوارم تا قضاوت تیم داوری به بهترین شکل ممکن باشد.
کد خبر : 878259

مهدی اخوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود و شرایط سپاهان را بهتر می‌بینم، دلیل آن هم بازی‌های اخیر دو تیم است. پرسپولیس مقابل ملوان و صنعت نفت در لیگ و برابر استقلال تاجیکستان در آسیا، مساوی کرد. سرماخوردگی هم در این تیم ادامه داشته و به لحاظ جسمانی و روحی و روانی وضعیت خوبی ندارد.

ویروس سرماخوردگی در تیم سپاهان نیست

وی ادامه داد: سپاهان برابر نساجی مساوی کرد و در خانه به ملوان باخت ولی برابر آلمالیق ازبکستان ۹ بر صفر برنده شد و برای همین شرایط روحی روانی بسیار خوبی دارد. از لحاظ فیزیکی هم وضعیت تیم خوب است و ویروس سرماخوردگی در تیم نیست. برد پرگل مقابل حریف ازبکستانی باعث شده تا تساوی در خانه نساجی و شکست خانگی برابر ملوان فراموش شود و ژوزه مورایس تیم آماده‌تری نسبت به یحیی گل محمدی دارد. بازیکنان سپاهان روی حمایت هواداران در نقش جهان حساب باز کرده‌اند و باید منتظر کسب نتیجه خوبی را داشت. فقط امیدوارم تا قضاوت تیم داوری به بهترین شکل ممکن باشد و هیچ تیمی از اشتباهات داوری متضرر نشود.

داوران جریمه نمی‌شوند تا به لیگ پایین‌تر بروند

داور پیشکسوت اصفهان در مورد افزایش اشتباهات داوری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گفت: علت ضعف در قضاوت داوران این است که کمیته داوران فدراسیون فوتبال مثل گذشته در شهرستان‌ها کار نمی‌کند. باید از کمیته داوران فیفا و AFC کمک گرفته شود و فدراسیون و سازمان لیگ با جدیت بیشتری ورود کنند. گزارش‌های خوبی داده نمی‌شود و به نظرم در برخی قضاوت‌ها جانبداری می‌شود. کلاس‌های دانش افزایی و آمادگی جسمانی در شهرستان‌ها گذاشته نمی‌شود و از طرفی دیگر داوران در طول فصل کمتر در تست‌های آمادگی جسمانی شرکت می‌کنند. برای همین هم با شروع بازی‌ها شاهد هستیم داوران دچار مشکل در زانو یا همسترینگ خود می‌شوند و متأسفانه این داوران جریمه نمی‌شوند تا به لیگ‌های پایین‌تر بروند. جایگزین‌های خوبی برای داوران نداریم و به همین خاطر هم قضاوت‌ها پر ایراد شده و بیشتر تیم‌ها معترض هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته