دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1402 - 15:36

شورای نگهبان برای اعتراض به رد صلاحیت‌ها ۴ روز مهلت داد

شورای نگهبان برای اعتراض به رد صلاحیت‌ها ۴ روز مهلت داد
شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آن‌ها تأیید یا احراز نشده، ۴ روز فرصت دارند اعتراض خود را به صورت مستدل ثبت کنند.
کد خبر : 878151

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری آنا، اطلاعیه شماره دو هیئت مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خطاب به داوطلبان صادر شد. 

در این اطلاعیه آمده است: به استناد تبصره ماده ۶۱ قانون انتخابات و در راستای رعایت حقوق داوطلبان مجلس شورای اسلامی، اشخاصی که صلاحیت آن‌ها در هیئت‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه، مورد تأیید قرار نگرفته و یا احراز نشده، می‌توانند به مدت چهار روز از تاریخ ۲۱ آبان ۱۴۰۲ تا ۲۴ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۸ فقط از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی Keshvar.moi.ir اعتراض خود را به صورت مستدل ثبت کنند.

 برای حضور در عرصه رقابت دوازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۴ هزار و ۸۲۹ نفر داوطلب شده‌اند. این انتخابات همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال برگزار می‌شود.

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور از نام‌نویسی ۲۶۵ داوطلب در سراسر کشور برای حضور در انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان رهبری تا ظهر امروز جمعه خبر داد و گفت: افراد دارای سنین ۴۰ تا ۵۰ سال ۳۳ درصد، ۵۰ تا ۶۰ سال ۲۸ درصد، ۶۰ تا ۷۰ سال ۲۸ درصد و ۷۰ سال به بالا نیز ۱۱ درصد متقاضیان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب