دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1402 - 11:14

حمله راکتی مقاومت فلسطین به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی

حمله راکتی مقاومت فلسطین به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی
منابع رسانه‌ای از حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های مجاور نوار غزه و پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در حومه شرقی این باریکه خبر دادند.
کد خبر : 878120

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مقاومت فلسطین در نوار غزه صبح امروز جمعه موج جدیدی از حملات راکتی را به شهرک های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه و مواضع ارتش رژیم اشغالگر آغاز کرد. منابع خبری هم اعلام کردند که آژیرهای خطر در این مناطق به صدا درآمده است.

در همین راستا، شبکه الجزیره در این باره اعلام کرد که مقاومت فلسطین در نوار غزه صبح امروز موج جدیدی از حملات راکتی را به شهرک های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه و مواضع ارتش رژیم اشغالگر آغاز کرد.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که در حملات صبح امروز پایگاه «رعیم» ارتش رژیم صهیونیستی را در حومه شرقی نوار غزه راکت باران کرده است. این حمله در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و کودکان و زنان در نوار غزه انجام شد.

خبرگزاری شهاب هم از ادامه نبرد زمینی رزمندگان مقاومت با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که نبردهای زمینی اکنون بر اطراف «تل الهوی» در غرب شهر غزه متمرکز است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته