دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1395 - 16:53

مدیرکل اطلاعات هرمزگان: امن‌ترین کشور دنیا هستیم

مدیرکل اطلاعات هرمزگان گفت: از حقوق ملت با تمام وجود دفاع می کنیم و در استان با پدیده شوم زمین خواری، دریاخواری، کوه خواری و قاچاق از هر نوع آن در حال مبارزه هستیم.
کد خبر : 87796

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از ایسنا، وی در نشست تخصصی با اصحاب رسانه استان هرمزگان با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران دشمن ندارد افزود: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی و به لطف پروردگار متعال و عنایت خاصه امام زمان(عج) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش همه نیر‌وهای مسلح نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج و به ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات، امن‌ترین کشور دنیا هستیم و این مطلب را دشمن بر نمی‌تابد و بدنبال فتنه انگیزی است.


وی با اشاره به اینکه خاورمیانه در آتش فتنه جاهلیت مدرن می‌سوزد، اضافه کرد: نیم نگاهی که به اطراف کشورمان داشته باشیم، صحت این گفتار را می‌توان تایید کرد.


وی اضافه کرد: دشمن به دنبال نشان دادن چهره بد از اسلام در دنیا است. کشورهای اسلامی را با هم درگیر تا اسرائیل احساس امنیت کند. اگر چه آتش این فتنه دامن خودشان را نیز گرفته و خواهد گرفت، ولی جهان اسلام را با خطر بزرگ که همان تفرقه مذهبی است، مواجه کرده است.


وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات که در سنگر مقدم مبارزه و دیده بانی امین برای نظام مقدس اسلامی ایران است، افزود: وزارت اطلاعات به دقت مراقب اوضاع است، در این چند سال به ویژه دو سال اخیر جریانات تکفیری خیلی تلاش کرده که این آتش فتنه را به داخل ایران اسلامی بکشانند ولی هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) با وارد آوردن ضربات سنگین بر پیکره این جریان(تکفیر و داعش) عملا آنها را از کار انداخته و دچار یک سردرگمی عجیبی کرده و هر تیمی را که برای عملیات خرابکارانه اعزام کرده قبل از هر اقدامی زیر ضربه رفته و افراد آن یا به هلاکت رسیده و یا دستگیر شده اند. این به معنای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) است.


وی با بیان اینکه این مژده را به مردم هرمزگان بدهم که کوچکترین حرکت ضد انقلاب و جریان‌های تکفیری زیر ذره بین سربازان گمنام امام زمان(عج) است، بیان کرد: استان به رغم همه تلاش‌های جریان تکفیری و داعش یکی از امن‌ترین استانهای کشور است.


مدیرکل اطلاعات هرمزگان اضافه کرد: این استان با داشتن بیش از هزار کیلومتر مرز آبی و جزایر استراتژیک خلیج فارس و اسکله های بزرگ تجاری و داشتن دو منطقه آزاد قشم و کیش و دارا بودن منابع عظیم گاز، نفت و ... یکی از قطب های اقتصادی کشور است. در سایه امنیت سرمایه گذار می تواند به فعالیت خود بپردازد و هیچ سرمایه گذاری نگران نباشد.


وی افزود: از حقوق ملت با تمام وجود دفاع می کنیم با پدیده شوم زمین خواری، دریاخواری، کوه خواری و قاچاق از هر نوع آن در حال مبارزه هستیم.


وی با اشاره به وظایف مهم وزارت اطلاعات و اداره کل اطلاعات استان هرمزگان افزود: مقام معظم رهبری(حفظه الله) می‌فرمایند: وزارت اطلاعات متعلق به نظام است لذا این نکته را عرض می‌کنم که کارکنان وزارت و اداره کل اطلاعات استان به هیچ حزب و گروهی وابستگی ندارند و در راستای منافع هیچ حزب و گروهی تلاش نمی‌کنند و منافع ملی ملاک عمل آنها است، توکل برخدا، توسل به ائمه معصومین و تبعیت از مقام معظم رهبری (حفظه الله) سرلوحه کار سربازان گمنام امام زمان(عج) است و با رعایت سه اصل "قانون، شرع و اخلاق" مشغول خدمت به نظام هستند و تاکید وزیر از بدو ورود تا کنون بر همین سه اصل بوده است.


وی با بیان اینکه جلوگیری از نفوذ در مراکز علمی، دانشگاهی، اماکن هسته ای و جلوگیری از خرابکاری از دیگر وظایف وزارت اطلاعات است، تصریح کرد: طبق تصویب مصوبه ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام در تاریخ 12 اردیبهشت سال 68 وظایفی به عهده وزارت اطلاعات گذاشته شد که از جمله آنها، آگاهی بخشی، یعنی دادن آگاهی به موقع برای پیشگیری از نفوذ و توطئه احتمالی عوامل بیگانه و ضد انقلاب داخلی و خارجی به مسئولان نظام است و همچنین خنثی کردن توطئه ها علیه نظام و اهداف آن، یعنی تفرقه افکنان و کسانی که به مسائل قومی و مذهبی دامن می زنند و افرادی که بدنبال تفرقه بین شیعه و سنی و به دنبال بحران سازی هستند بدانند تحت اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات قرار دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته