دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اتفاق عجیب در مجموعه مس؛ اکبر محمدی هم سرمربی است ، هم مدیر!

اتفاق عجیب در مجموعه مس؛ اکبر محمدی هم سرمربی است ، هم مدیر!
اکبر محمدی با وجود سرمربیگری در تیم مس کرمان ولی هنوز از سمت مدیریتی خود کناره‌گیری نکرده است.
کد خبر : 877875

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اکبر محمدی بعد از چند سال حضور در فضای مدیریتی فوتبال، مدتی است دوباره رو به کار مربیگری آورده است. او در شرایطی که در ماه‎‌های گذشته مدیریت بر باشگاه‌های ورزشی شرکت مس را برعهده داشت، ناگهان در روزهای پرحاشیه تیم فوتبال مس کرمان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و کار خود را شروع کرد.

محمدی در سه بازی گذشته مس کرمان در لیگ دسته اول وظیفه هدایت این تیم را برعهده داشته و می‌توان گفت که بر کار فنی این تیم کاملا مسلط شده است. این در حالی است که وی هنوز از شغل قبلی خود انصراف نداده است.

سرمربی فعلی مس کرمان همچنان در امور باشگاه های ورزشی شرکت مس نظارت دارد و در جلسات کمیته ورزش این شرکت هم شرکت می‌کند. ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید دو تیم مس سونگون و مس شهر بابک هم در لیگ دسته اول فعالیت می‌کنند و به نوعی رقیب مس کرمان در این مسابقات به حساب می‌آیند. حال اینکه سرمربی مس کرمان علاوه بر امور تیم خود بر مسائل مربوط به دو تیم دیگر در لیگ یک هم دخل و تصرف دارد، عجیب به نظر می‌رسد.

شرکت مس ایران در حال حاضر در کرمان، رفسنجان، سونگون و شهربابک باشگاه‌داری می‌کند و قبل از انتخاب اکبر محمدی در سمت سرمربیگری مس کرمان امور باشگاه های مذکور زیر نظر او انجام می‎‌شد. حال اینکه با گذشت چند هفته از سرمربیگری مس کرمان ، محمدی همچنان در سمت قبلی مدیریتی خود در شرکت مس باقی مانده، جای تعجب و سوال دارد.

در این اوضاع و احوال می‌توان اکبر محمدی را دوشغله جدید فوتبال ایران به حساب آورد؛ فردی که هم سرمربیگری می‌کند و هم روی عملکرد 4 باشگاه ورزشی شرکت مس به عنوان یک مدیر نظارت دارد!

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته