دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سلیمی خبر داد؛

۷۳۰ میلیارد ریال کمک ایرانیان به غزه

۷۳۰ میلیارد ریال کمک ایرانیان به غزه
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: با گذشت ۲۹ روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به بیش از ۷۳۰ میلیارد ریال رسید.
کد خبر : 877824

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: پویش «بشردوستی» که با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز گردیده است، همچنان ادامه دارد.

وحید سلیمی در این خصوص بیان کرد: از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه، افزون بر ۷۳۰ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی واریز شده است.

وی اشاره کرد: همزمان با اجرای این پویش و علاوه بر بار هوایی، یک محموله دریایی کمک‌های بشردوستانه ایران به مردم فلسطین نیز با همکاری اجرایی جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان از مبدا بندر شهید رجایی ارسال شده است و محموله‌های دیگر در این بندر در حال بارگیری است.

رئیس سازمان داوطلبان یادآور شد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته