دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1395 - 10:58
مدیرعامل سپاهان در گفت‌وگو با آنا:

نمی‌خواهم جواب صحبت‌های بی‌ارزش و پوچ را بدهم/ اگر مدرکی در مورد کم‌کاری من دارند رو کنند/ ویسی خودش خواست با نویدکیا صحبت کند

اصغر باقریان گفت: عملکرد من نشان دهنده همه چیز است و من از نظر مدیریتی کم و کاستی برای باشگاه سپاهان نگذاشتم.
کد خبر : 87779

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در لیگ برتر فوتبال، بدترین نتیجه پانزده دوره گذشته لیگ برتر را کسب کرد، برای جبران نتیجه ضعیف این فصل خیلی زود دست به کار شد و با عبدالله ویسی سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر به توافق رسید. مسئولان سپاهان با جذب ویسی به دنبال دفاع از نام و آوازه سپاهانی هستند که در این فصل هیچ اثری از او در لیگ برتر نبود. اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، پاسخگوی سوالات ما بوده است. (این گفت‌و گو شب گذشته و پیش از افشاگری‌های محرم نویدکیا در برنامه نود گرفته شده‌ است).


*از رودگولیت و ریکارد هلندی به گواردیولای ایرانی رسیدید.


-ما عبدالله ویسی ایرانی را جذب کردیم.


*ویسی با باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرد؟


-قبل از سفر ویسی به امارات در تهران جلسه‌ای با او گذاشتیم و با وی در خصوص همه موضوعات به توافق رسیدیم. بعد از این جلسه منتظر پاسخ نهایی ویسی بودیم که بعد از بازگشتش از امارات پاسخ مثبت به ما داد البته هنوز قراردادی امضا نشده است.


*وقتی به توافق رسیدید چطور بعد از چند روز جواب مثبت به باشگاه سپاهان داد؟


- واقعیتش را بخواهید ویسی قبل از اینکه با ما به توافق نهایی برسد برنامه‌اش را به باشگاه استقلال خوزستان داد و منتظر جواب مدیران استقلال بود. مدیران استقلال خوزستان هم با برنامه ویسی موافقت نکردند و او در نهایت به ما جواب مثبت داد.


*ویسی یک مربی جوان و آینده‌دار است؛ چرا با او قرارداد یکساله بستید؟


-قرارداد ما با ویسی از نظر مالی یکساله است ولی ما برنامه زیادی برای سپاهان داریم و با او هم برای چند سال آینده به توافق رسیدیم.


*مبلغ قرارداد ویسی با سپاهان چقدر است؟


-مبلغ قرارداد یک موضوع شخصی است و نمی‌شود در موردش صحبت کرد.


*در هر صورت شما مربی تیم قهرمان لیگ را جذب کردید و با توجه به قیمت مربیان داخلی نباید کمتر از یک میلیارد قرارداد ویسی با سپاهان باشد.


-این صحبت‌ها همیشه در مورد مربیان و بازیکنان مطرح می‌شود ولی مبالغ قید شده در قرارداد تفاوت زیادی با شایعات دارد.


*محمدرضا خلعتبری در مصاحبه‌ای گفته که شما سپاهان را نابود کردید؟


-هر کسی نظر شخصی دارد و می‌تواند نظرش را اعلام کند. در واقع صحبت‌های هر انسانی نشانگر شخصیتش است.


*شما جوابی در مورد صحبت‌های مطرح شده از سوی خلعتبری ندارید؟


-من اینقدر وقت ندارم که بخواهم جواب این حرف‌های پوچ و بی‌ارزش را بدهم. شاید خلعتبری راست گفته و من مهاجم تیم بودم و نتوانستم گلزنی کنم یا دروازه‌بان بودم و به راحتی گل خوردم. اگر آقایان مدرکی در مورد کم‌کاری من دارند رو کنند وگرنه صحبت‌های بیهوده را مطرح نکنند.


*چند درصد مقصر ناکامی سپاهان در این فصل بودید؟


-عملکرد من نشان دهنده همه چیز است و من از نظر مدیریتی کم و کاستی برای باشگاه نگذاشتم. چطور وقتی تیم قهرمان می‌شود همه عوامل دست به دست هم دادند تا تیم قهرمان شود و همه عوامل دخیل بودند اما وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد فقط مدیرعامل مقصر است؟


*ویسی چند بازیکن استقلال خوزستان را با خودش به سپاهان می‌آورد؟


-هنوز هیچ لیستی از سوی ویسی در اختیار ما قرار نگرفته است.


*ولی معمولا مربی تیم قهرمان چند بازیکن خوبش را با خودش به تیم جدید می آورد و عبدالله ویسی هم روی بازیکنان خوب استقلال خوزستان مانند زهیوی، بیت سعید، طیبی و سیف‌الهی نظر دارد.


- در این زمینه دست ویسی کاملا باز است و او حق انتخاب دارد و می‌تواند هر بازیکنی را که دوست دارد به سپاهان بیاورد.


*ویسی با محرم نویدکیا هم صحبت‌هایی داشته و مثل اینکه از او هم نظرخواهی کرده است.


-من در جریان صحبت‌های ویسی با محرم نیستم. این درخواست خود ویسی بود که با نویدکیا صحبت کند و من در جریان صحبت‌های این دو نفر نیستم.


*شما در مصاحبه‌ای اعلام کردید که 6 بازیکن باید از سپاهان بروند، اسامی این 6 نفر مشخص شد.


-من منظورم از 6 نفر این بود که یک باشگاه می‌تواند در فصل نقل وانتقالات 6 بازیکن لیگ برتری را جذب کند و اگر ما بخواهیم 6 بازیکن از سهمیه لیگ برتر بگیریم باید 6 بازیکن خودمان را در لیست فروش قرار دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته