دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1402 - 10:28

بمباران گسترده غزه و درگیری نیروهای مقاومت با عناصر متجاوز

بمباران گسترده غزه و درگیری نیروهای مقاومت با عناصر متجاوز
هم‌زمان با شدت گرفتن حملات زمینی، دریایی و هوایی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، نیروهای مقاومت تلاش می‌کنند مانع پیشروی متجاوزان در غرب غزه شوند.
کد خبر : 877742

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی قبل حملات گسترده خود را علیه مناطق مختلف نوار غزه از سرگرفته اند. بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ارتش متجاوز صهیونیستی محله النصر و اردوگاه الشاطی واقع در غرب شهر غزه را بمباران کردند.

بسیاری از فلسطینی‌های ساکن منازل مسکونی که در جریان این حملات وحشیانه بمباران شدند به شهادت رسیده و بسیاری دیگر نیز همچنان زیر آوار هستند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منطقه تل الهوا واقع در غرب شهر غزه را بمباران کردند. توپخانه ارتش اشغالگر نیز مانند روزهای گذشته به حملات خود علیه اردوگاه الشاطی در غرب غزه ادامه می‌دهد.

در جریان بمباران منازل مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه تعدادی از فلسطینی‌های بی‌گناه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند. جنگنده‌های صهیونیستی یک‌منزل مسکونی در مرکز اردوگاه جبالیا در شمال غزه را نیز ویران کردند.

قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی نیز به سمت ساحل نوار غزه خمپاره شلیک می‌کنند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نیروهای مقاومت فلسطین با عناصر متجاوز که قصد نفوذ به مناطق نزدیک به اردوگاه الشاطی را دارند درگیر شده‌اند و این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته