دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

باشگاه استقلال نامحسوس به منتقدان سفر خطیر به کیش پاسخ داد

باشگاه استقلال نامحسوس به منتقدان سفر خطیر به کیش پاسخ داد
باشگاه استقلال امروز در خبری اعلام کرد که برخی از مدیرانش برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی در کیش حضور دارند تا پاسخی نامحسوس به انتقاد‌ها از این سفر داده باشند.
کد خبر : 877575

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه استقلال و تیم بزرگ‌سالان فوتبال این باشگاه در سال‌های اخیر همواره با حاشیه‌های مختلفی روبه‌رو بوده که همین حواشی یکی از عوامل مهم عدم موفقیت در این تیم بوده است. فشارهای عجیب در فضای مجازی و حتی فضای رسانه‌ای روی مدیریت و یا کادرفنی در سال‌های اخیر باعث شده تا مدیران و مربیان این تیم نتوانند مدیریت صحیحی بر شرایط داشته باشند.

تنها سالی که استقلال در این چند وقت اخیر توانست از این وضعیت فرار کند، قهرمانی با سرمربیگری فرهاد مجیدی بوده است. هر چند که در زمان او هم این فضای عجیب  وجود داشت؛ اما او توانست با هر درایتی که بود بر این شرایط غلبه کند. اکنون دوباره شرایط حتی بدتر از قبل برای استقلال پیش می‌رود و درحالی‌که باشگاه و تیم بزرگ‌سالانش دچار مشکلات متعدد مالی هستند؛ باز هم یک فضای مجازی و رسانه‌ای قابل تأمل مسائلی را برجسته می‌کنند که هیچ کمکی به شرایط این روزهای استقلال نمی‌کند. 

چند روز قبل خبری مخابره شد که مدیران استقلال قرار است سفری به کیش بروند که دلیل آن مشخص نیست و معلوم نیست هزینه آن را در این بی‌پولی باشگاه چه کسی می‌دهد؛ اما به 24 ساعت نکشید که مشخص شد این سفر تجاری است و برای حضور در دهمین نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوتکس دعوت شده‌اند. حال اینکه حضور در این نمایشگاه چه سودی برای باشگاه دارد و یا اساساً با چه تعداد نفر استقلال مجاز بوده در آن شرکت کند، می‌تواند یک سوژه معمولی باشد؛ اما اینکه چرا باید چنین سفری دستمایه انتقاد شدید به باشگاه شود قابل تأمل است. 

امروز رسانه رسمی باشگاه خبر داد که علی خطیر و هیئت همراه باشگاه استقلال، از دیروز وارد جزیره کیش شده‌اند تا در دهمین نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوتکس ۲۰۲۳ شرکت کنند. باشگاه استقلال در این نمایشگاه غرفه هم دارد. علی خطیر در این نمایشگاه با مالک رحمتی، رئیس‌کل سازمان خصوصی‌سازی و همچنین با مجید عشقی، رئیس سازمان بورس هم نشست داشته است.

اینکه دستاورد این سفر چه می‌تواند برای باشگاه استقلال داشته باشد موضوعی است که علی خطیر باید در مورد آن صحبت کند؛ اما این اولین بار نیست که باشگاه استقلال به این نمایشگاه دعوت می‌شود. سال گذشته هم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به کیش دعوت شده بودند و این حضور چیز عجیب‌وغریبی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته