دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1402 - 12:32

انعقاد قرارداد ۱۶ میلیارد ریالی دانشگاه آزاد در رویداد تانا صنعت

انعقاد قرارداد ۱۶ میلیارد ریالی دانشگاه آزاد در رویداد تانا صنعت
دانشگاه آزاد اسلامی قوچان توانست قراردادی به ارزش ۱۶ میلیارد ریال با عنوان «دستگاه جداسازی آب از مازوت در مقیاس صنعتی» در سومین رویداد تانا صنعت منعقد کند.
کد خبر : 877554

محمود حق‌به‌جانب، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از انعقاد قرارداد ۱۶ میلیارد ریالی این دانشگاه با عنوان«دستگاه جداسازی آب از مازوت در مقیاس صنعتی» با کارخانه آلومینای شهرستان جاجرم در سومین رویداد تانا صنعت خبر داد و اظهار کرد: این واحد دانشگاهی تنها دانشگاهی بود که توانست در این رویداد قرارداد و تفاهم‌نامه پژوهشی منعقد کند.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان متعهد شده تا این دستگاه را ظرف مدت ۶ ماه در آلومینای جاجرم نصب و راه‌اندازی کند، همچنین تفاهم‌نامه دیگری درباره مشکلات صنعتی این کارخانه منعقد شده تا مشکلات صنعتی این کارخانه به واحد قوچان برای پیدا کردن و حل مسئله و در نهایت انعقاد قرارداد ارسال شود.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان ادامه داد: در این رویداد که در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال با همیت و جدیت بسیار پیگیری شده با هدف گسترش دانش در حوزه تولید برای بی‌نیازی از وابستگی به کشور‌های دیگر و فراهم آوردن گام روبه‌جلو در حوزه توسعه تلاش شد.

به گزارش آنا، کارخانه آلومینای جاجرم با تولید ۱۳۰ هزار تن شمش آلومینیوم و حدود ۳ هزار کارکنان فعال بزرگ‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته