دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شهرداری تهران مکلف به استخدام ورزشکاران و قهرمانان می‌شود

شهرداری تهران مکلف به استخدام ورزشکاران و قهرمانان می‌شود
بحث استخدام ورزشکاران در سازمان شهرداری تهران از این پس به صورت جدی دنبال می‌شود.
کد خبر : 877389

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان شهرداری تهران جز آن دسته از نهاد‌های دولتی است که طبق مصوبه هیات دولت این مجوز را دارد تا قهرمانان و مدال آوران بازی‌های المپیک و آسیایی به عنوان کارمند جذب کند. این اتفاق، اما تا به امروز آن طور که باید در دستور کار نگرفته و به صورت موردی برخی از ملی پوشان استخدام شهرداری شده اند.حالا، اما گفته می‌شود قرار است ترتیبی داده شود تا شهرداری تهران مکلف به جذب قهرمانان و مدال آوران شود.

فاطمه قاسم پور، رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس امروز در مراسم تجلیلی که سازمان شهرداری تهران برای مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو ترتیب داده است، گفت:به دنبال این هستیم که با پیگیری‌های لازم در مجلس بحث استخدام قهرمانان را در سازمان شهرداری از حالت مجاز به حالت تکلف درآوریم به طوری که علاوه بر مدال آوران بازی‌های المپیک و آسیایی، مدال آوران بازی‌های المپیک زمستانی و بازی‌های پاراآسیایی هم مشمول این طرح شوند.

وی همچنین افزود:یک سوم مدال‌های کسب شده در بازی‌های آسیایی هانگژو را زنان کسب کردند. مطمئنا برنامه‌های ویژه‌ای را هم برای حمایت از مادران و دختران ورزشکار خواهیم داشت که به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته