دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حمایت شرکت ملی نفت از پایان‌نامه‌های دانشجویان

حمایت شرکت ملی نفت از پایان‌نامه‌های دانشجویان
فراخوان حمایت شرکت ملی نفت ایران از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، مطابق با دستورالعمل ابلاغی در راستای حل بخشی از مشکلات عملیاتی شرکت ملی نفت با هدف بهبود و توسعه صنعت نفت کشور.
کد خبر : 877333

به گزارش خبرنگار گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناری آنا، بر اساس باور بسیاری از صاحب نظران یکی از بنیادی‌ترین مشکلات بخش پژوهش دانشگاهی در کشورمان غیرکاربردی بودن یا نوشته شدن بر اساس مشکلات و نیازهای کشورهای غربی برای گرفتن پذیرش از آن‌ها یا چاپ مقالات در مجلات خارجی ست.

 بر این اساس آن گونه که باید و شاید با داشتن دانشجوهای قوی اثر پژوهش‌ها در حل مشکلات و نیازهای کشور به شکل کلی و در بخش صنعت به شکل ویژه بسیار کمرنگ است.

یکی از راهکارها در جهت برطرف کردن این مشکل مسئله محور کردن پژوهش‌ها بر اساس نیازهای بخش‌های مختلف صنعتی کشور است. یعنی بخش‌های مختلف نخست نیازها و مسائل خود را شناسایی و سپس با حمایت از داشجویانی که در این موارد به پژوهش خواهند پرداخت ایجاد انگیزه کنند تا پژوهش‌های کاربردی صورت گیرد.

در این راستا واحد پژوهش و فناوری شرکت پایانه‌های نفتی ایران در راستای حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی، مطابق با دستورالعمل ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران فراخوانی را منتشر کرده تا دانشجویان در راستای حل بخشی از مشکلات عملیاتی شرکت از طریق پایان نامه‌هایی با موضوعات مورد نظر با هدف بهبود و توسعه صنعت نفت کشور به پژوهش بپردازند.

از این رو دانشجویانی که علاقه به همکاری در این زمینه دارند می‌توانند با مراجعه به این نشانی: https://www.iotco.ir/fa/research/thesissupport با موضوعات مورد نیاز و چگونگی برخورداری از حمایت اطلاع یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته