دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1402 - 13:08
روزنامه صهیونیستی:

اسرائیل در صورت شکست در جنگ، النقب و الجلیل را از دست می‌دهد

اسرائیل در صورت شکست در جنگ، النقب و الجلیل را از دست می‌دهد
یک روزنامه صهیونیستی از سخنان مسئولان نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه این رژیم با خطر ماهیتی روبه‌رو نیست انتقاد کرد.
کد خبر : 877316

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم در گزارشی نوشت: اگر اسرائیل در جنگ علیه حماس و بعد از آن علیه حزب الله پیروز نشود، مناطق النقب و الجلیل را از دست خواهد داد. 

در همین راستا «اهارون هالیوا» رئیس شاخه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی نیز به شکست اطلاعاتی و عملیاتی این رژیم در زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی اذعان کرده بود. وی مدعی شده بود که جنگ کنونی جنگ علیه ماهیت رژیم صهیونیستی نیست بلکه جنگ علیه وجود اسرائیل در منطقه است. یوسی کوهن رئیس سابق سرویس جاسوسی موساد نیز این سخنان را تأیید کرده بود.

روزنامه اسرائیل الیوم با انتقاد از این سخنان گزارش داد: مطرح کردن چنین سخنانی بیانگر شکست فکری منطق حاکم برنهاد‌های نظامی و امنیتی اسرائیل است که به مفاهیم مندرج در توافقنامه اسلو وابستگی پیدا کرده‌اند. این جنگ علیه شهرک‌نشینان نیز است چراکه هیچ‌کسی خود و خانواده‌اش را درخطر نمی‌اندازد تا به مناطق النقب و الجلیل برگردد.

دانی یاتوم رئیس اسبق سرویس جاسوسی موساد نیز  روز گذشته اعلام کرده بود که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی باعث وارد آوردن ضربات زیادی به این رژیم شده و در جنگ علیه غزه این ضربات را تشدید می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته