دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1402 - 12:38

اذعان صهیونیست‌ها به شکست‌ناپذیری حماس در نبرد زمینی غزه

اذعان صهیونیست‌ها به شکست‌ناپذیری حماس در نبرد زمینی غزه
یک مقام ارشد نظامی صهیونیست در اظهاراتی تأکید کرد که در شرایط کنونی هیچ نشانه‌ای از شکست حماس در نبرد زمینی غزه وجود ندارد.
کد خبر : 877303

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سرلشکر «گیورا آیلند» رئیس سابق شعبه عملیات و برنامه‌ریزی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که هیچ نشانه‌ای دال بر شکست حماس وجود ندارد.

وی تصریح کرد:  مبارزان حماس را می‌بینیم که با پهپاد‌های خود و موشک‌های ضد زره دست به عملیات‌هایی از قبل برنامه‌ریزی شده و پیچیده می‌زنند و قادر به جایجایی نیرو‌ها از مکانی به مکان دیگر هستند و حداقل بر ۸۰ درصد از زیرساخت‌های زیرزمینی کنترل کامل دارند و می‌دانند چگونه به اقدامات ما واکنشی سریع داشته باشند.

در همین حال، روزنامه معاریو نیز اعلام کرد که افسران اسرائیلی اعتراف کردند که مهارت و توان رزمی نیرو‌های حماس بسیار بالاتر از چیزی است که تصورش را می‌کردند.

این روزنامه به نقل از افسران ارتش بیان کرد که مبارزان گروه‌های فلسطینی در غزه با نقطه فروپاشی و شکست فاصله بسیار زیادی دارند و این گروه‌ها خود را به خوبی برای نبرد زمینی آماده کرده‌اند.

روزنامه مذکور اشاره کرد که برآورد‌ها حاکی از آن است که با گسترش و توسعه دامنه حمله زمینی ارتش در غزه، مقاومت مبارزان فلسطینی نیز شدیدتر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته