دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1402 - 12:04
گزارش آنا از سی‌ویکمین روز «طوفان الاقصی».

هدف مشروع اسرائیلی‌ها، بیمارستان کودکان غزه!

هدف مشروع اسرائیلی‌ها، بیمارستان کودکان غزه!
در نوار غزه بمباران مناطق مختلف ازجمله بیمارستان کودکان هم‌زمان با درگیری‌های سنگین میان نیرو‌های مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در جریان است و این در حالی است که به اذعان سخنان نظامیان صهیونیست شرایط کنونی گروه‌های فلسطینی در نوار غزه بسیار دور از نقطه فروپاشی به نظر می‌رسد .
کد خبر : 877294

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به حملات هوایی خود علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند به‌طوری که تنها طی بمباران منطقه الزوایده در مرکز غزه ۱۰ فلسطینی تاکنون به شهادت رسیده‌اند. این جنگنده‌ها همچنین طبقه سوم بیمارستان کودکان رنتیسی واقع در نوار غزه را هدف قراردادند.

هدف گیری مناطق مسکونی 
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ارتش رژیم صهیونیستی منازل مسکونی را در ۲ منطقه الهوجا و العجارمه واقع در مرکز اردوگاه جبالیا در شمال غزه بمباران کردند و در جریان بمباران یک‌منزل مسکونی در محله تل السلطان واقع در غرب شهر رفح ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیدند.
این نیروها حملاتی  را علیه شهر خان یونس در جنوب نوار غزه نیز انجام دادند. خبرنگار الجزیره گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مسکونی در اردوگاه الشاطی واقع در غرب نوار غزه را بمباران کردند.

وقوع درگیری‌های مسلحانه در کرانه باختری
همچنین نظامیان اشغالگر در ادامه حملات روزانه خود، به منطقه عناتا واقع در شمال شرق قدس اشغالی یورش برده و تعدادی از فلسطینی‌های ساکن این منطقه را بازداشت کردند. اخبار واصله از فلسطین اشغالی از وقوع درگیری‌های مسلحانه میان نیرو‌های مقاومت و اشغالگران صهیونیست در شهر طوباس حکایت دارد.

نبرد سنگین مقاومت با عناصر متجاوز

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای گزارش دادند وقوع درگیری‌های سنگین میان نیرو‌های فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در چند محور در شمال غرب و جنوب شهر غزه با اعلام خبر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره  به هلاکت رسیدن  شاحار کوهن گروهبان وظیفه این رژیم در حمله به شمال نوار غزه همراه شد. به‌این‌ترتیب شمار نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده از ۷ اکتبر تاکنون به ۳۴۸ تن رسیده است.


جنگ علیه یک ملت در سرزمینی اشغال‌شده
گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در فلسطین نیز تأکید کرد: ما شاهد فروپاشی سیستم‌های بهداشتی در غزه هستیم و این مسئله نشان‌دهنده حجم فاجعه کنونی در این منطقه است. آژانس آن روا وابسته به سازمان ملل نیز اعلام کرد: ما به دلیل قطع راه‌های ارتباطی نمی‌توانیم با نیرو‌های خود در غزه تماس برقرار کنیم.
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد: ما نسبت به قطع مجدد راه‌های ارتباطی و تماس‌ها در نوار غزه همزمان با حملات شدید علیه این باریکه به‌شدت نگران هستیم.


فکر نمی‌کردیم فلسطینی‌ها این‌گونه مبارزه کنند
همزمان افسران ارتش رژیم صهیونیستی به توانمندی بسیار زیاد رزم و نبرد نیرو‌های حماس در حمله زمینی ارتش این رژیم به غزه اذعان کردند.
روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی نوشت: افسران ارتش اسرائیل اذعان دارند که توانمندی نبرد و رزم نیرو‌های حماس بالاتر از چیزی است که پیش‌تر دیده بودند و پیش‌بینی می‌کردند.
در ادامه این گزارش به نقل از افسران ارتش رژیم صهیونیستی آمده است: شرایط کنونی گروه‌های فلسطینی در نوار غزه بسیار دور از نقطه فروپاشی است.
روزنامه عبری زبان معاریو اذعان کرد: گروه‌های فلسطینی به‌خوبی خود را برای این نبرد زمینی آماده کرده‌اند.
این روزنامه در ادامه نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که مقاومت گروه‌های فلسطینی با افزایش پیشروی‌های نظامیان اسرائیلی در غزه تشدید می‌شود.

ده‌ها فلسطینی زنده در آتش سوختند

جنگنده‌ها و پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت چاه‌های آب و منابع اصلی ذخیره آب در منطقه تل الزعتر که ۷۰ هزار تن از ساکنان آن را تحت پوشش قرار می‌داد بمباران کردند. تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد پهپاد رژیم صهیونیستی به‌عمد بمب را روی سر گروهی از مردم فلسطین شلیک می‌کند که در نزدیکی مخازن آب تجمع کردند؛ براثر انفجار بمب شماری از آنها زنده در آتش می‌سوزند.

ادامه دارد ..

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته