دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قلعه‌نویی: لیگ را رصد می‌کنم/ می‌دانم برنامه ریزی برای باشگاه‌ها و همزمان تیم ملی چقدر سخت است

قلعه‌نویی: لیگ را رصد می‌کنم  می‌دانم برنامه ریزی برای باشگاه‌ها و همزمان تیم ملی چقدر سخت است
در نشست روز گذشته سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربیان نساجی و سپاهان حرف های جالبی مطرح شد.
کد خبر : 877275

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، به گزارش شب گذشته مهدی تاج به همراه حیدربهاروند، امیر قلعه نویی و مهدی خراطی و سهیل مهدی در اردوهای نساجی و سپاهان نمایندگان ا یران در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده و برای این دو تیم در مسابقه امروز آرزوی موفقیت کردند.

در  ابتدای این دیدار که سید مهدی رحمتی، مورایس و محمدرضا ساکت حضور داشتند مهدی تاج خطاب به حاضرین گفت در این جا حاضر شدیم  تا برای شما آرزوی موفقیت کنیم. امروز جلسه ای داشتیم و پیشنهاد آقای قلعه نویی این بود که اردوی شما حاضر شویم و امیدواریم فردا(امروز) روز خوبی برای فوتبال ایران باشد.

همچنین امیر قلعه نویی در این نشست گفت: جا دارد از آقای تاج تشکر کنم که در این نشست حاضر شد. می خواهم به باشگاه سپاهان بگویم که اگر فردا بعد از بازی به زمین تمرین برای ریکاوری نیاز دارند زمین شماره دو تیم ملی را در اختیار آنها قرار می دهیم.

وی افزود: از دو تیم خوب فوتبال ایران نساجی و سپاهان تشکر می کنم که روزهای سختی را سپری کردند و فشار بدنی مضاعفی را متحمل شدند. همچنین برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرده هر چند معتقدم جای استقلال هم در این مسابقات واقعا خالی است.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: ما لیگ را بر حسب وظیفه رصد می کنیم و برنامه ها را بر مبنای اینکه باشگاه ها و تیم ملی موفق شوند می چینیم. وظیفه داشتیم به اردوی دو تیم بیایم و می خواهم از آقای مورایس به خاطر زحماتی که در فوتبال ایران می کشد تشکر کنم.همچنین از مهدی رحمتی ممنون هستم زیرا او یک مربی جوان است و اعتقاد دارم که او یک مربی صاحب سبک است و نوع فوتبال های تیم های تیمش نشان می دهد که آینده خوبی در فوتبال ایران دارد.رحمتی بر گردن فوتبال ایران حق دارد درست مثل همه عزیزانی که برای فوتبال این مرز و بوم تلاش کرده اند.

سرمربی تیم ملی یادآور شد: من خودم مربی باشگاهی بودم و می دانم برنامه ریزی برای باشگاه ها و همزمان تیم ملی چقدر سخت است ولی مهم باشگاه ها هستند که یک تیم ملی قوی را تشکیل بدهند. ما امروز(دیروز) نشستی داشتیم که برنامه مسابقات لیگ ادامه داشته باشد. از طرفی سازمان لیگ هم تمام تلاش خود را می کند که مسابقات ضربه نخورد. امیدوارم هر اتفاقی می افتد باعث خوشحالی مردم این سرزمین شود.

مورایس: افتخار می کنم عضوی از سازمان فوتبال ایران هستم

همچنین مورایس سرمربی سپاهان ضمن تشکر از حضور سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خوشحالم که در کنار شما حضور دارم چون می دانم فوتبال کشور برایتان مهم است. ایران بیش از 70 میلیون جمعیت دارد و باعث خوشحالی است که هم سازمان لیگ و هم فدراسیون فوتبال در کنار ما حضور دارند. باعث افتخار من است که عضوی از این سازمان هستم و امیدوارم بتوانم حتی مقداری کوچک در موفقیت فوتبال ایران شریک باشم.

رحمتی: امیدوارم امروز نساجی و سپاهان فوتبال ایران را روسفید کنند

در پایان این جلسه سید مهدی رحمتی گفت: باعث افتخارم است که با امیر قلعه نویی،تاج و ساکت همکاری کرده ام و تنها فرصت شاگردی مورایس را نداشتم. از اینکه در این شب مهم فوتبالی کنار ما بودید ممنون هستم و به خودم می بالم و امیدوارم نساجی و سپاهان در بازی با نمایندگان ازبکستان فوتبال ایران را روسفید کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته