دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ایوبی، تابش و حیدری موفقیت «فروشنده» را تبریک گفتند

حجت‌الله ایوبی، علیرضا تابش و محمد حیدری با انتشار پیام‌هایی موفقیت فیلم «فروشنده» در جشنواره فیلم کن را به اصغر فرهادی و شهاب حسینی تبریک گفتند.
کد خبر : 87710

به گزارش گروه فرهنگی آنا، در پی موفقیت فیلم «فروشنده» در شصت و نهمین جشنواره فیلم کن و دریافت دو جایزه بهترین فیلمنامه توسط اصغر فرهادی و بهترین بازیگر مرد توسط شهاب حسینی تعدادی از مدیران سینمایی از جمله حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و محمد حیدری دبیر جشنواره ملی فیلم فجر این موفقیت را طی پیام‌هایی تبریک گفتند.


در پیام حجت‌الله ایوبی آمده است:


«به نام خداوند زیبایی ها


هنرمند گرامی جناب آقای اصغر فرهادی


شما و همراهان گرامیتان گشودید دفتری از مثنوی معنوی را و خواندید غزلی زیبا از حافظ و سعدی را در بزرگترین رویداد هنری جهان. در جشنواره جهانی فیلم کن. و چه زیبا روایت کردید، بخشش را. و چه تابلوهای زیبایی آفریدید از نگاه عارفانه و راه و رسم یک تمدن کهن به زندگی. لحظه های شورانگیز ورودتان به میان جمعیت مشتاقِ به هیجان آمده از نام ایران، صحنه های زیبایی است که برای همیشه می ماند. دریافت جایزه ارزشمند فیلمنامه در جشنواره جهانی کن غرورآفرین است. این درخشش و پیروزی مبارک باد.


می‌ستایم همت بلندتان را. ادای احترام می‌کنم به درخشش ستاره‌های سینمای ایران. تبریک می‌گویم هنرنمایی چهره محبوب کشورم، شهاب حسینی عزیز و دیگر هنرمندانی که این افتخار بزرگ را از آنِ سینمای ایران کردند. این موفقیت را در هنگامه جشن امید، در روز نیمه شعبان به شما و مردم ایران بویژه سینماگران سرزمین‌مان تبریک می‌گویم. سینماگرانی که با دست‌های خالی اما دل‌هایی پر از عشق ایران را به گفته دبیر جشنواره کن به «کشور بزرگ سینمای جهان» تبدیل کردند و نشان دادند که: گر جان عاشق دم زند/ آتش به این عالم زند


با احترام


حجت الله ایوبی»


پیام تبریک مدیر عامل فارابی به مناسبت موفقیت «فروشنده»


در پیام تبریک علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی آمده است:


«تبریک به آقای اصغر فرهادی سرمایه سینمای کشورمان و آقای سید شهاب حسینی بازیگر ارزنده سینما. تبریک به مناسبت شبِ پر افتخارِ تاریخ سینمای ایران.


شب گذشته وقتی تماشاگران در کن ایستاده چند دقیقه «فروشنده» را تشویق و تحسین کردند از این حس و انرژی خوب می‌شد حدس زد که داوران جشنواره کن نمی‌توانند از کنار این اثر بی توجه بگذرند. این دو جایزه بزرگ، دستاورد عظیمی برای جامعه سینمایی کشورمان است و در عین حال انتظارات را از سینماگران ایرانی بالا می‌برد. شادی مردم عزیز ایران گوارایشان باد.


علیرضا تابش


مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی»


پیام تبریک محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر


متن پیام تبریک دبیر جشنواره ملی فیلم فجر به این شرح است:


بر کسی پوشیده نیست که سینمای ایران همواره باعث سرافرازی مردم این سرزمین بوده است و تجربه نشان داده که موفقیت هنرمندان در عرصه‌های مختلف به خصوص سینما مایه فخر و غرور ملی است.


من هم به سهم خود، از بالندگی سینمای ایران در عرصه بین‌الملل خوشحالم و دریافت جایزه بهترین فیلمنامه و نخل طلای بهترین بازیگر مرد را به اصغر فرهادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس و شهاب حسینی بازیگر فیلم «فروشنده» در شصت و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن را تبریک می‌گویم.


با آروزی بهترین‌ها برای سینمای ایران


با احترام محمد حیدری»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته