دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دستگیری ۴ عامل شرارت و قمه‌کشی در خیابان اندرزگو

دستگیری ۴ عامل شرارت و قمه‌کشی در خیابان اندرزگو
معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۴ عامل شرارت و قمه‌کشی در خیابان اندرزگو خبر داد.
کد خبر : 876993

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی حاوی شرارت و قمه کشی چهار شرور در خیابان اندرزگو تهران در تاریخ ۱۴۰۲/۸/۱۲ موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و در کمتر از ۲۴ ساعت هویت چهار عامل نزاع و قدرت‌نمایی با سلاح سرد شناسایی و بامداد یکشنبه دستگیر شدند.

سعید راستی معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در این‌باره گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر شرارت و قمه‌کشی ۴ شرور در خیابان اندرزگو تهران در شب جمعه، بلافاصله موضوع در دستور کار معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت. با بهره‌گیری از اطلاعات به دست آمده از تصاویر منتشره و همچنین شاهدان، در کمتر از ۲۴ ساعت هویت ۴ عامل نزاع، درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد شناسایی شدند.

راستی بیان کرد: با شناسایی دقیق متهمین، مخفیگاه هر ۴ متهم در مناطق مختلف تهران شناسایی و در بامداد یکشنبه ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲ دستگیر شدند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: متهمین در اعترافات اولیه به صراحت به مشارکت در قدرت نمایی در خیابان شهید اندرزگو اعتراف کردند؛ پرونده اولیه در خصوص جرایم ارتکابی متهمین تشکیل و هر ۴ متهم در اختیار مرجع قضایی قرار داده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته