دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جانشین فرمانده کل سپاه: رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا یک روز هم دوام نمی‌آورد

جانشین فرمانده کل سپاه: رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا یک روز هم دوام نمی‌آورد
سردار نجات با اشاره به حمایت‌های مالی و تسلیحاتی آمریکا از اشغالگران قدس گفت: اگر آمریکا دست از حمایت خود از رژیم صهیونیستی بردارد، این رژیم در برابر جبهه مقاومت ۲۴ ساعت هم دوام نمی‌آورد.
کد خبر : 876948

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار حسین نجات، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، درباره چرایی اهمیت روز ملی مبارزه استکبارستیزی، اظهار داشت: امروز روزی است که دانشجویان و دانش‌آموزان ما توسط مزدوران آمریکا به شهادت رسیدند و همچنین دانشجویان در چنین روزی جاسوسخانه آمریکا را که در تهران فعال بود، تسخیر کردند؛ این نشان می‌دهد که دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابله با آمریکا پیشقدم هستند.

سردار نجات افزود: امروز یک روز استثنایی است؛ چون مردم به واسطه جنایات رژیم صهیونیستی که در غزه با دستور و حمایت آمریکا در حال انجام است، آمدند تا همراه با دانشجویان و دانش‌آموزان به مردم دیگر کشور‌ها نشان دهند که پشتیبان مظلوم و مخالف جنایتکاران هستند؛ در واقع این حضور مردم در مقابله با اقدامات رژیم کودک‌کش اسرائیل و آمریکاست.

وی به نقش آمریکا در جنایات صورت گرفته علیه مردم غزه اشاره و عنوان کرد: اگر همین الان آمریکا دست از حمایت خود از رژیم اشغالگر قدس بردارد، این رژیم در برابر جبهه مقاومت ۲۴ ساعت هم دوام نمی‌آورَد و این نشان می‌دهد هر جنایتی که در غزه و سایر نقاط جهان رخ می‌دهد، توسط آمریکا و ایادی آن‌ها صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله اضافه کرد: بنابر این روز ملی استکبارستیزی نمادی است تا مردم به واسطه آن، انزجار خود را نسبت به آنچه آمریکا در سطح جهان انجام می‌دهد، اعلام کنند و اینکه اگر دوران سلطه‌گری آمریکا پایان یابد، دیگر دنیا شاهد چنین جنایاتی در کشور‌های مختلف نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته