دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

سردار نقدی: رژیم صهیونیستی و امریکا توان گسترش جنگ را ندارند

سردار نقدی: رژیم صهیونیستی و امریکا توان گسترش جنگ را ندارند
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا علاقه بسیاری دارند پای دیگر کشور‌های منطقه را به جنگ باز کنند، ولی توانش را ندارند.
کد خبر : 876890

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره تحولات اخیر غزه گفت: رژیم صهیونیستی در حال انجام بزرگ‌ترین جنایتی است که در طول تاریخ رخ‌ داده است.

وی با اشاره به اینکه کشتار زنان و کودکان در هیچ کجای دنیا به رسمیت شناخته‌نشده و هیچ سازمانی آن را موردپذیرش قرار نمی‌دهد، افزود:  رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت و مقاومت فلسطین احساس ضعف می‌کند و توانایی مقابله با آن را ندارد، زنان و کودکان را به شهادت می‌رساند تا این‌گونه وانمود کند که دست برتر را دارد و مقاومت فلسطین در موضع ضعف قرار گرفته است.

نقدی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی اگر حمایت‌های آمریکا را نداشت تا اکنون زمین‌ خورده بود، ولی به‌واسطه حمایت‌های آمریکا و دیگر کشور‌های غربی به جنگ با مقاومت فلسطین ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی  چهره واقعی‌اش را به نمایش گذاشته خاطرنشان کرد : اکنون تمام دنیا متوجه شده‌اند که  شعار حمایت از حقوق بشری که آمریکایی‌ها مدعی آن هستند تنها  به سخره گرفتن حقوق بشر است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد:  امروز ملت‌های مسلمان باید با هم وحدت داشته باشند البته پس از مشاهده عینی و عملی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، نخبگان و علمای جهان اسلام به این مهم پی برده‌اند که در شرایط کنونی وحدت و وفاق بهترین گزینه است.

سردار نقدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی متحمل شکست‌های بسیاری شده و دیگر توان پیروزی در نبرد با فلسطین را ندارد، گفت: پس از جنگ‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه این رژیم منحوس در مدار شکست قرار گرفته طوری که از آن زمان به بعد یک پیروزی به دست نیاورده است.

وی تصریح کرد: زمانی بود هیچ کشوری در منطقه توانایی مقابله با رژیم صهیونیستی را نداشت و هر نبردی با رژیم صهیونیستی به شکست ختم می‌شد، ولی با قدرت‌گیری محور مقاومت کسب پیروزی و پیشروی به رویایی برای صهیونیست‌ها تبدیل‌ شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  رژیم صهیونیستی و آمریکا علاقه بسیاری دارند پای دیگر کشور‌های منطقه را به جنگ باز کنند، ولی توانش را ندارند، چون گسترش جنگ به‌مثابه نابودی رژیم صهیونیستی است و ازلحاظ محاسبات نظامی و دیپلماتیک پایان یافتن جنگ، تسلیم شدن و پذیرش شکست از سوی صهیونیست‌ها کاملاً به نفع غرب به‌ویژه آمریکاست و نباید آن‌ها بیش از این بر طبل جنگ بکوبند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته