دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ تمدید شد

مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ تمدید شد
معاون وزارت علوم از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳ در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر‌دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تا ۱۷ آبان خبر داد.
کد خبر : 876857

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام درآزمون کارشناسی ارشد از ۷ آبان آغاز شده و تا امروز ۱۳ آبان ادامه دارد  و تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار متقاضی در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا چهار‌شنبه ۱۷ آبان به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه کرده و برای ثبت‌‌نام اقدام کنند.

وی تاکید کرد: ثبت‌‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت‌نام شماره پرونده ۷رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نام خود، تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

پورعباس افزود: متقاضیانی که تاکنون در این آزمون ثبت‌نام کرده و کد پیگیری دریافت کردند، درصورت لزوم، صرفاً در بازه زمانی ذکرشده می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته