دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1402 - 13:02

فعالیت ۲ مدرسه مهارتی تربیت‌بدنی در دانشگاه آزاد فارس

فعالیت ۲ مدرسه مهارتی تربیت‌بدنی در دانشگاه آزاد فارس
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی فارس گفت: اکنون ۲ مدرسه مهارتی تربیت‌بدنی در این دانشگاه فعالیت می‌کنند.
کد خبر : 876726

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسن سلطانی، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی فارس در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با اشاره به وجود دو مدرسه مهارتی ورزشی در استان فارس اظهار کرد: مدرسه مهارتی تربیت‌بدنی در واحد دانشگاهی شیراز و مدرسه مهارتی مدیریت ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت راه‌اندازی شده است.

وی با تأکید به‌ضرورت پرداختن به فرهنگ اصیل ایرانی عنوان کرد: اگر بخواهیم در راستای فرهنگ اصیل خود رفتار کنیم باید به ورزش اهمیت خاصی بدهیم و این اهمیت دادن با کار تیمی و توجه به تیم حاصل می‌شود. در کار تیمی تک‌تک افراد تلاش می‌کنند تا به نتیجه مطلوب تیم برسند در همین شکل کار تیمی است که استعداد‌ها شناخته شده و پس از شناخت می‌شود آن استعداد ویژه را در تیم تخصصی دانشگاه به کار گرفت.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی فارس افزود: وجود تعداد کثیر قهرمانان در استان فارس فرصت بسیار مناسبی است که از توانایی و ظرفیت این قهرمانان برای ایجاد و توسعه مدارس مهارتی دانشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی استفاده شود.

سلطانی توسعه مدارس مهارتی را در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه در جامعه برشمرد و بیان کرد: ارائه خدمات مدارس مهارتی بدون هیچ محدودیتی و در هر نقطه‌ای از کشور می‌تواند صورت پذیرد تا نقش دانشگاه در جامعه برای ارائه خدمات به خانواده‌ها و دانشجویان پررنگ‌تر و مشهودتر شود.

امروزه هوش معنوی دارای جایگاه مهمی است

محمدرضا قائدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس نیز گفت: در گذشته هوش یادگیری یا همان IQ مهم انگاشته می‌شد و مطالعه و پیشرفت علمی را وابسته به این هوش می‌دانستند؛ پس از آن هوش هیجانی یا EQ را جایگزین کردند؛ اما امروزه هوش معنوی را دارای جایگاه مهم می‌انگارند و رمز موفقیت افراد بر می‌شمرند. این همان هوشی است که به اموری مانند قدردانی، احترام‌گذاری و شاد کردن دیگران می‌پردازد، اهمیت می‌دهد.

فعالیت ۲ مدرسه مهارتی تربیت‌بدنی در دانشگاه آزاد فارس

به گزارش آنا، در این جلسه پس از استماع نظرات و پیشنهاد‌ها استادان و پیشکسوتان حاضر در جمع؛ قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان ورزشی شهر شیراز توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با اهدای لوح و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته