دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همه تیم‌های دفاعی گلزن شدند/لیگ برتر زیبا شد

همه تیم‌های دفاعی گلزن شدند لیگ برتر زیبا شد
در بازی‌های این هفته لیگ برتر گل‌های زیبایی رویید و بسیاری از بازی‌ها تماشایی و جذاب شد.
کد خبر : 876648

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، 5 بازی برگزار شده هفته نهم لیگ برتر درست است که با جنجال های داوری همراه بود اما انصافا از جمله هفته هایی بود که لیگ ایران را با کیفیت تر از قبل نشان داد.

مهدی تارتار را به عنوان یک مربی دفاعی می‌شناختیم، اما او امسال تیمی هجومی ساخته و در اصفهان هم توانست کار بسیار بزرگی کرده و سپاهان را شکست دهد. ملوان پارسال هم یقه سپاهان را در خود اصفهان گرفت و به طور غیر مستقیم باعث قهرمانی پرسپولیس شد. آن‌ها با این پیروزی در صف مدعیان قرار گرفتند و مسلماً در بازی‌های آینده هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند چرا که حالا اعتماد به نفس بسیار بالایی پیدا کرده اند.

سپاهان کاملاً تحت تاثیر رای کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و اولین شکست فصل را در خانه تحمل کرد. سپاهان با این خط دفاعی قطعاً کار بسیار سختی در فصل جاری پیش رو دارد. چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا که با توجه به سه بر صفر شدن بازی با الاتحاد کارش برای صعود بسیار سخت‌تر شده است.

جواد نکونام هم جزو مربیانی است که معمولاً به انجام بازی دفاعی متهم می‌شود، اما این هفته بازی استقلال هم مثل دیدارش با هوادار پرگل از آب درآمد و البته شمس آذر بیشتر از سایر رقبای استقلال ضعف‌های این تیم را عیان کرد.

کار بزرگ را صنعت نفت آبادان انجام داد که در تهران ۱۰ نفره یقه پرسپولیس را گرفت و یک مساوی ارزشمند کسب کرد. صنعت نفت که در بازی‌های قبلی خوب نتیجه نگرفته بود، به همه نشان داد که مدافع عنوان قهرمانی ضربه پذیر است و اقتدار لازم را ندارد. درست مثل استقلال و سپاهان که این هفته گل‌های زیادی خوردند و اقتدار لازم را نداشتند.

در تبریز هم با چشم پوشی از گلی که اکثر کارشناسان به آفساید بودن آن اعتقاد داشتند شاهد بازی پر گل بودیم و البته اینکه مهدی رحمتی باید فکری به حال بازیکنان بی تجربه اش کند و این تیم را که شخصیت آسیایی به خود گرفته از این بن بست تاکتیکی نجات دهد. در سوی دیگر میدان تراکتور که پر نواسان نشان داده و یک هفته خوب و هفته بعد نامشخص وارد میدان می شود خود را از بحران خارج کرد و شاید باعث شود تا هواداران این تیم که با آنها قهر کرده بودند دوباره آشتی کنند. 

در مجموع مسابقات برگزار شده بسیار جذاب، پرگل و تماشاگر پسند از آب درآمد تا بعد از مدت‌ها رقابت‌های لیگ برتر زیبا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته