دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

احتمال یکطرفه شدن جاده‌های کندوان و هراز

احتمال یکطرفه شدن جاده‌های کندوان و هراز
با اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور‌های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یکطرفه خواهند شد.
کد خبر : 876581

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد که محدودیت‌های ترافیکی جدیدی از امروز جمعه تا روز شنبه ۱۳ آبان در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت تا ساعت ۷ صبح روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت تردد محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز جمعه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۴ الی ۲۲ امروز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یکطرفه است.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز و همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته