دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نوری: استقلال برابر هیچ حریفی حاشیه امنیت ندارد/ شمس آذر یقه سپاهان و پرسپولیس را می‌گیرد

نوری: استقلال برابر هیچ حریفی حاشیه امنیت ندارد  شمس آذر یقه سپاهان و پرسپولیس را می‌گیرد
پیشکسوت تیم استقلال گفت: نکونام باید روی سازمان دفاعی تیمش کار کند، چون رقابت خیلی سنگین است و برابر هیچ حریفی حاشیه امنیت نیست.
کد خبر : 876554

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص پاره شدن نوار پیروزی‌های استقلال در خانه شمس آذر قزوین و توقف برابر این حریف اظهار کرد: شمس آذر یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و بازی بسیار خوبی را مقابل استقلال نشان داد. این تیم ثابت کرد در دو بازی آخر خود، در خانه تراکتور و فولاد اتفاقی برنده نشده و خیلی هم شرایط قابل قبولی دارد. این تیم در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شد و با انگیزه، سرعت بالا و دوندگی فوق‌العاده، عرصه را بر استقلال تنگ کرد. به سعید دقیقی بابت ساختن چنین تیم خوبی تبریک می‌گویم.

تکونام روی سازمان دفاعی تیمش کار کند

وی ادامه داد: استقلال با حریفی سراسر انگیزه که در خانه بازی می‌کرد به مشکل خورد. محرومیت محمدحسین مرادمند کاملاً مشهود بود و به عملکرد دفاعی تیم لطمه زد. در مجموع بازی بسیار خوب و جذابی را شاهد بودیم و با توجه به شرایطی که استقلال داشت با تصور برد آسان به قزوین رفت، اما شمس آذر نشان داد تیم بسیار هدفمندی است و به لیگ برتر نیامده که خیلی زود این لیگ را ترک کند بلکه آمده تا دست به کار‌های بزرگی بزند. این تیم یقه مدعیان را گرفته و مطمئن باشید یقه سپاهان و پرسپولیس را هم خواهد گرفت. دو گلی که این تیم به استقلال زد روی اشتباهات خط دفاعی تیم بود و قطعاً جواد نکونام باید روی سازمان دفاعی تیمش کار کند، چون رقابت خیلی سنگین است و برابر هیچ حریفی حاشیه امنیت نیست. باخت سپاهان در خانه مقابل ملوان نشان داد استقلال باید قدرت خود را بالاتر ببرد، چون تمامی تیم‌ها انگیزه زیادی دارند.  

محرومیت هافبک تراکتور خبر خوبی است

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: بازی بعدی استقلال با تراکتور خواهد بود و نیاز به تمرکز بالایی برای این بازی وجود دارد. تراکتور تیم خطرناک و زهرداری است که با توجه به اینکه کمی از صدر جدول فاصله دارد قطعاً برای تمام امتیازات به زمین می‌آید. استقلال برابر شمس آذر بد نبود، اما جا دارد که خیلی بهتر از این‌ها شود. باید دو امتیازی که برابر شمس آذر از دست رفت فراموش شود و تیم آماده بازی با تراکتور شود. خبر خوش اخراج ریکاردو آلوز هافبک کلیدی تراکتور برابر نساجی مازندران بود و این بازیکن بسیار عالی که توانایی خوبی در موقعیت‌سازی دارد محروم است. البته استقلال خوب می‌داند که تراکتور یک بازیکن نیست و با همه توان بازی می‌کند. باید با حداکثر انرژی بازی کند تا بار دیگر صاحب ۳ امتیاز شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته