دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فصل دوم «شکست‌ناپذیر» آماده نمایش شد

فصل دوم «شکست‌ناپذیر» آماده نمایش شد
در فاصله دو روز مانده به اکران فصل دوم سریال انیمیشنی «شکست‌ناپذیر» نمرات اولیه این فصل توسط منتقدان و رسانه‌های تخصصی سینمایی منتشر شد.
کد خبر : 876420

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سریال انیمیشن «شکست‌ناپذیر» (Invincible) یکی از محصولات محبوب پرطرفدار پلتفرم آمازون پرایم است که رابرت کرکمن خالق دنیای «مردگان متحرک» (The Walking Dead) به عنوان سازنده اصلی آن را کارگردانی کرده است.

فصل اول این انیمیشن ابرقهرمانی سال ۲۰۲۱ به نمایش درآمد که در همان پخش اولیه با استقبال ویژه منتقدان و مخاطبان عام قرار گرفت. قصه این اثر اکشن و هیجانی در رابطه با «مارک گریسون» نوجوانی است که قدرت‌های ابرقهرمانی خودرا از پدرش که در این دنیا، بزرگ‌ترین قهرمان زمین است به ارث برده. او اندکی پس از تولد هفده سالگی زیر نظر پدرش شروع به توسعه قدرت‌های ابرقهرمانی خود می‌کند و از همان زمان شاهد درگیری‌های او با شرور‌های داستان هستیم.

نکته جالب توجه در پروسه تولید این انیمیشن سینمایی، استفاده کارگردان، از ستاره‌های سریال «مردگان متحرک» در زمینه صداپیشگی شخصیت‌هاست. استیون یئون ستاره جوان سریال «مردگان متحرک» (بازیگر نقش گِلن) در این انیمیشن به عنوان صداپیشه مارک گریسون حضور دارد و به جز او تعداد دیگری از ستاره‌های این سریال محبوب شبکه AMC به عنوان مهمان در این مجموعه انیمیشن حضور داشتند.

لورن کوهن (مگی)، مایکل کادلیتز (آبراهام)، سنیکا مارتین گرین (ساشا)، چاد کولمن (تایریس)، لنی جیمز (مورگان) و راس مارکواند (آرون) همگی از بازیگران اصلی «مردگان متحرک» هستند که به عنوان صداپیشه مهمان در «شکست‌ناپذیر» هم حضور دارند. البته به جز این بازیگران، چهره‌های شناخته شده دیگری از بازیگران هالیوود در میان صداپیشگان این سریال حضور دارند، بازیگرانی همچون جی کی سیمونز که صداپیشه پدر مارک گریسون است و جیلیان جیکوبز، اندرو رنلز و ساندرا اوه.

فصل اول این سریال در هشت قسمت به نمایش درآمد که هر قسمت آن بین ۴۲ تا ۴۹ دقیقه طول می‌کشید. فصل دوم این مجموعه نیز هشت قسمتی است که این قسمت‌ها در دو بخش چهار قسمتی و در دو تاریخ متفاوت به نمایش درمی‌آیند. این حرکتی است که رابرت کرکمن به شدت به آن علاقه دارد و معمولاً سریال‌هایش را در دو بخش منتشر می‌کند. بخش اول فصل جدید قرار است دو روز دیگر در آمازون پرام منتشر شود که حالا در آستانه این اتفاق منتقدان و رسانه‌های سینمایی نمرات اولیه خود در خصوص این بخش را منتشر کردند.

فصل دوم «شکست‌ناپذیر» آماده نمایش شد

استقبال ویژه منتقدان از ساخته رابرت کرکمن

در این میان مهم‌ترین موضوع استقبال خوب منتقدان از سریال است. در سایت روتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) که به نوعی معتبرترین سایت نقد آثار سینمایی و تلویزیونی محسوب می‌شود این سریال امتیاز فوق‌العاده ۱۰۰ را به دست آورده است. این امتیاز از ۱۶ منتقد به دست آمده و همه این افراد به «شکست‌ناپذیران» امتیاز کامل دادند. در دیگر سایت معتبر نقد یعنی متاکریتیک (Metacritic)، اما اوضاع به این خوبی نیست، اما همچنان امیدوارکننده است. امتیاز سریال ابرقهرمانی «شکست‌ناپذیر» در این سایت ۸۰ از ۱۰۰ است، این امتیاز با ثبت ۷ نقد به دست آمده است.

به جز این دو سایت در اکثر رسانه‌ها نیز کارشناسان سینمایی از این سریال استقبال خوبی داشتند. در سایت کامیک بوک که مخصوص آثار ابرقهرمانی است، این فصل امتیاز خوب ۴.۵ از ۵ را به دست آورده و در توتال فیلم هم از ۵ به امتیاز ۴ رسیده است. این استقبال خوب منتقدان از انیمیشن رابرت کرکمن، مخاطبان را به تماشای اثری خوب در فصل دوم امیدوار کرده است.

طبق اعلام کمپانی آمازون بخش دوم فصل دوم سریال انیمیشنی «شکست‌ناپذیر» که آن نیز شامل چهار قسمت است، اوایل سال آینده میلادی به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته