دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اظهار نظر عجیب درویش و چند سوال/ آیا نبیل باهویی از بلانکو بهتر است؟

اظهار نظر عجیب درویش و چند سوال  آیا نبیل باهویی از بلانکو بهتر است؟
مدیرعامل پرسپولیس در جدیدترین اظهار نظر خود مدعی شده که یحیی گل‌محمدی گوستاوو بلانکو را نخواست و پرسپولیس از جذب او منصرف شد.
کد خبر : 876381

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با احترام به سلیقه یحیی گل‌محمدی مدعی شده او فیلم بازی‌های گوستاوو بلانکو را دیده بود اما او را نخواست! اولین سوالی که پس از این اظهارنظر درویش مطرح می‌شود این است که مگر گل‌محمدی فیلم بازی‌های نبیل باهویی را دیده و او را پسند کرده بود؟

اگر قرار به این است که سلیقه سرمربی تیم را محترم بدانیم قاعدتاً نبیل باهویی هم نباید جذب می‌شد اما حالا می‌بینیم که او در پرسپولیس حضور دارد و لیست این تیم را پر کرده است. در واقع درویش باید به این تناقض جواب بدهد که چطور می‌شود یک جا سلیقه مربی مهم می‌شود و یک جای دیگر این قضیه اهمیتی ندارد؟

مدیرعامل پرسپولیس البته در ماجرای رادوشوویچ کاملاً حق دارد و این دسته گل را مدیران سابق تقدیم پرسپولیس کردند که حالا حالاها عطرش به مشام می‌رسد اما در ماجرای نبیل باهویی با هیچ متر و معیار و استدلالی نمی‌توان حق را به درویش داد.

نکته دیگر اینکه کاملا مشخص است یحیی گل محمدی هم از لیست مهاجمان تیمش راضی نیست. البته شهاب زاهدی با وجود تمام انتقادات تا امروز ۴ گل از ۹ گل پرسپولیس در لیگ برتر را به تنهایی به ثمر رسانده و امیدوار است امروز دروازه صنعت نفت آبادان را هم باز کند اما به جای نبیل باهویی حداقل می‌شد یک مهاجم خوب داخلی جذب کرد.مهاجمی که جوان و آینده‌دار باشد و حداقل در فصول بعدی بتواند مشکلات پرسپولیس را حل کند.

بسیاری از کارشناسان می‌گویند بزرگترین نقطه ضعف پرسپولیس در فاز هجومی است وگرنه این تیم در سایر خطوط مشکل خاصی ندارد و نسبت به بقیه مدعیان هم اگر جلوتر نباشد، قطعاً عقب‌تر نیست.

به طور حتم درویش یکی از مدیران خوب فوتبال ایران است که فصل گذشته هم در قهرمانی پرسپولیس نقش موثری داشت اما از او انتظار می‌رود در بعضی موارد مثل همین ماجرای نویل باهویی با هواداران پرسپولیس صادق‌تر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته