دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1395 - 12:36

توصیه‌های نماینده‌ 4 دوره مجلس به نمایندگان جدیدالورود/ توکلی خطاب به اصلاح‌طلبان: دوران شما فرا رسیده است

احمد توکلی در تذکر شفاهی امروز ـ دوشنبه ـ خود در صحن علنی مجلس،‌ از همه ارکان مجلس تشکر کرد و خطاب به اصلاح‌طلبان گفت: دوران شما فرارسیده است؛ به حساسیت‌های مردم توجه کنید و سیاسی رفتار نکنید.
کد خبر : 87633

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس که به مجلس آینده راه نیافته است، در هفته پایانی مجلس نهم اظهار کرد: از تمام ارکان مجلس که با بنده در طول سه دوره نمایندگی (پیاپی اخیر) همراهی کردند تشکر می‌کنم، از ترابری، مرکز صوت و تصویر، مرکز تایپ و تکثیر، حفاظت، روابط عمومی و راه‌آهن و سایر بخش‌ها که به ما نمایندگان کمک کردند تا بتوانیم وظایف نمایندگی‌مان را انجام دهیم تشکر می‌کنم.


نماینده مردم تهران در مجلس نهم تأکید کرد: معمولاً نمایندگان تهران مسائل کلان‌کشور را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهند. در دوره جدید نمایندگان جدید هستند البته از آنجا که مردم به آنها رأی داده‌اند قابل احترام‌اند ولی تجربه‌شان کم است باید بدانند که به مسائل کلان باید اهمیت دهند.


وی همچنین خطاب به نمایندگان جدید در شهرستان‌های کوچک گفت: از اینکه به کارپرداز حوزه انتخابیه خود تبدیل شوید بپرهیزید و به مسائل و منافع ملی توجه کنید. هر وقت که می‌خواهید به مصوبه‌ای رأی دهید فرض کنید که فقط یک دوره نماینده هستید، تابع چهار سال بعد نباشید و به امروز فکر کنید.


توکلی ادامه داد: به برادران و خواهران اصلاح‌طلب که دوره آنها در مجلس دهم است می‌گویم که دوران شما فرارسیده است و شما به قدرت رسیده‌اید، به حساسیت‌های مردم توجه کنید و سیاسی رفتار نکنید توجه به اقتصاد را در اولویت قرار دهید چرا که این اولویت مردم است.


احمد توکلی، تاکنون در چهار دوره مجلس، نمایندگی مردم را داشته است که در دوره اول نماینده مردم بهشهر و در دوره‌های هفتم تا نهم، نماینده مردم تهران بوده است. او در انتخابات مجلس دهم در لیست ائتلاف اصولگرایان قرار گرفت و از حضور در مجلس دهم بازماند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته