دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گل‌محمدی: مورایس جای من بود حرف‌های بدتری می‌زد/ از تیمم دفاع کردم اما «آدم‌های بی خود» گفتند اشک تمساح می‌ریزم!

گل‌محمدی: مورایس جای من بود حرف‌های بدتری می‌زد  از تیمم دفاع کردم اما «آدم‌های بی خود» گفتند اشک تمساح می‌ریزم!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط برای تیم سپاهان و شخص مورایس کاملا مهیا است و شاید اگر این مربی جای من بود حرف‌های بدتری می‌ زد.
کد خبر : 876290

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و نفت آبادان اظهار داشت: از نظر جدول بازی حساسی با تیم نفت آبادان داریم. این تیم جوان‌های خوب و بازیکنان با تجربه ای دارد و با انگیزه در بازی ها حاضر می‌شوند. سال گذشته در آخرین روز بازی‌ها این تیم در لیگ برتر باقی ماند و به نظر من اقدام آنها کمتر از قهرمانی نبود.

وی افزود: ما هم تقریبا آماده‌ای هستیم. شاید به دلیل برخی مسائل شرایط فنی مد نظرم را نداشته باشیم اما آماده انجام بازی خوب هستیم. هفته گذشته مقابل ملوان برای ما نبود و از لحاظ شکل بازی  در برنامه‌های فنی خوب نبودیم اما این هفته تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. با توجه به شرایط شاهد بازی خوب و جذابی خواهیم بود.

گل‌محمدی در خصوص غایبان تیمش گفت: وحید امیری و میلاد سرلک تازه به ما اضافه شده‌اند، مرتضی پورعلی‌گنجی تازه عمل کرده و دو بازیکن جوان ما هم مشکل مصدومیت داشتند. بقیه نفرات را در اختیار داریم.

وی در خصوص میزان آمادگی نبیل باهویی گفت: این بازیکن در شرایطی با ما شروع کرد که از لحاظ جسمانی عقب بود اما الان بهتر شده است. باز هم باید به شرایط مسابقه بیاید که ببینیم چقدر آماده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون اظهاراتی که در مورد خانی انجام داد عنوان کرد: من بعد از بازی با ملوان گفتم هر کسی باید بداند جایگاهش کجا است اگر این بحث‌‌ها را دو نفر آدم فنی انجام دهند، آدم زیاد ناراحت نمی‌شود. من ناراحت بودم که چرا وقتی ایشان آن حرف‌ها را زد احضار نمی‌شود ولی زمانی که من در مقام دفاع از خودم بر آمدم احضار شدم. این رفتارها عجیب و غریب است.

گل محمدی ادامه داد: اگر تخلف کرده بود همان لحظه باید احضارش می‌کردند اما پس از چند روز که از خودم دفاع کردم متأسفانه هر دوی‌مان را احضار کردند من می‌گویم که جایگاه‌تان را بشناسید و درباره تیم حریف صحبت نکنید. اینکه  در خصوص سرمربی تیم دیگری صحبت کنید، کار غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است.

وی در خصوص اینکه در گذشته به بازیکنان جوان بازی می داد اما اخیرا به امیر مهدی محمدی بازی نداده، گفت: شرایط طوری است که به همه بازیکنان نیاز داریم که در فشار مسابقات مداوم به ما کمک کنند. قطعا این فرصت برای او فراهم است و روی همه بازیکنانی که در اختیار داریم حساب باز کرده‌ایم. احتیاج باشد از آنها استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص ادعای مورایس مبنی بر اینکه اگر سپاهان 90 امتیاز هم در لیگ امسال کسب کند قهرمان نمی‌شود گفت: هر مربی‌ که تحت فشار است ممکن است صحبت‌هایی انجام بدهد که بعدا پشیمان شود. مورایس مربی باتجربه و با کیفیتی است و با شرایطی که او در سپاهان دارد بدون هیچ دغدغه‌ای کارش را انجام می‌دهد که دقیقا  برخلاف شرایط پرسپولیس است. تیم ما پس از کسب چند قهرمانی و جام‌های مختلف هنوز شرایطش به این شکل است که اگر مورایس جای من بود شاید حرف‌های بدتری می‌زد. بازیکنانی که ما داریم در چند سال گذشته جام‌های مختلفی آورده‌اند که این اندازه به آنها بی توجهی می‌شود ولی در سپاهان همه چیز مهیا است. به نظرم مورایس تحت فشار شدید بود که چنین حرفی زد.

گل‌محمدی با اشاره به مصدومیت ‌های بازیکنان تیمش در این فصل و احتمال مشکل بدنسازی در این تیم گفت: بدنساز ما سال گذشته هم اینجا بود و مشکلی برای ما پیش نیامد. این مصدومیت‌ها ربطی به این مسائل ندارد. پورعلی‌گنجی در تیم ملی مصدوم شده، یاسین سلمانی را هم دیدید که در پروازهای مختلف چقدر اذیت شد. او 17 هزار کیلومتر پرواز داشت.  او دو، سه بازی سنگین کرد تا در زمین سخت ورزشگاه آزادی این اتفاق برای او افتاد. این مصدومیت بیشتر به دلیل مسائل اطراف بود و ربطی به مسائل فنی نداشت.

وی درباره اینکه پرسپولیس در صدد جذب دروازه‌بان خارجی است و در این صورت یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی را از لیست خارج می‌کند گفت: هنوز هیچ تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با مشکلات مالی این باشگاه گفت:هنوز اتفاق خاصی در این مورد نیفتاده است. بعد از جام‌هایی که بازیکنان گرفتند، با بی توجهی مواجه شده‌اند. بعد از گرفتن سه جام نه پاداشی گرفتند و نه امکانات دارند. من به عنوان مربی باید خودم را نشان بدهم و نگذارم درگیر مصاحبه‌هایی شوند که تمرکزشان را به هم می‌ریزد. از شخصیت و اعتبار خودم خرج کردم تا آنها درگیر نشوند. متاسفانه این وسط به خودم لطمه خورد. حتی یک نفر به من گفت اشک تمساح می‌ریزی!

گل‌محمدی ادامه داد: خیلی از آدم‌های بیخودی در مورد من صحبت کردند. بازیکنان ما هر کاری که باید انجام دادند ولی چه کاری باید کنند تا به حقوقشان برسند؟ در بدترین و سخت‌ترین شرایط سه جام گرفتند و دل هواداران را شاد کردند. به خاطر یکسری مسائل پیش پا افتاده و امکانات اولیه پاداشی را که در نظر گرفته بودند پرداخت کنند. بازیکنان ما پیشنهادات دو، سه برابر فعلی داشتند، به امید اینکه به پاداش برسند و زندگی‌شان را بهتر کنند. اولین هدف آنها شادی دل هواداران بود. این خواسته حداقلی بازیکنان است که متاسفانه برآورده نشده و من مجبورم از تیمم دفاع کنم. دیدید در چند ماه گذشته بازیکن ما علیه کسی صحبت کند؟ من اجازه چنین کاری را ندادم تا بازیکنانم درگیر این مسائل نشوند. خودم را جلو انداختم و الان باید به کمیته اخلاق بروم. یک تیم رسانه‌ای پشت این مسائل است که به این موارد دامن می‌زند.

وی تصریح کرد: از هواداران می‌خواهم هوشیارتر باشند. امسال بدانند که شرایط خیلی سخت‌تر از سال‌های گذشته است و با صمیمیت بیشتر باید خیلی از مسائل را حل کنیم. شرایط سخت است و باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم. از باشگاه می‌خواهم شرایط حداقلی را برای بازیکنان فراهم کند. امیدوارم با تمرکز خوب مسابقات را ادامه بدهیم. این تیم متعلق به میلیون‌ها هوادار است که زندگی‌شان بستگی به نتایج تیم دارد. این قهرمانی‌ها آسان به دست نیامده و برای آن جان داده‌ایم. بعضی‌ها فکر می‌کنند سه قهرمانی متوالی آسان است ولی اصلا اینطور نیست. 

سرمربی پرسپولیس در مورد جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه نیز گفت: جنگ در هر جای دنیا با هر دین و آیینی خوب نیست. من هر جنگی را محکوم می‌کنم چون در این جنگ مردم بی گناه و مظلوم کشته می‌شوند. از لحاظ دینی و انسانی و هر طوری حساب کنید خوب نیست. امیدوارم این مسائل خیلی زود تمام و این جنگ متوقف شود چون فقط مردم عادی ضرر می‌کنند و جان خود را از دست می‌دهند. دیدن این صحنه‌ها برای هر کسی که یک مقدار رحم در وجودش است، آزاردهنده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته