دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1395 - 12:27

فرمانده نزاجا: ما سربازان ولایت‌مدار اجازه تعرض به اسلام را نخواهیم داد

فرمانده نیروی زمینی ارتش، شرایط امروز کشور را با شرایط صدر اسلام مقایسه کرد و گفت: در صدر اسلام هم گروه‌ها و احزابی گرد هم آمدند تا اسلام را ریشه‌کن کنند؛ اما با یاری خداوند موفق به این کار نشدند.
کد خبر : 87604

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاعی خبرگزاری آنا، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در پایان رزمایش بیت‌المقدس 28 که در کویر نصرآباد اصفهان برگزار شده بود، اظهار کرد: من از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری رزمایش، همچنین سربازان، فرماندهان و کارکنان نزاجا تشکر و قدردانی می‌کنم.


وی در ادامه افزود: در صدر اسلام گروه‌ها و احزابی گرد هم آمدند تا اسلام را ریشه‌کن کنند. با اینکه اختلافات زیادی بین احزاب وجود داشت اما در ریشه‌کن کردن اسلام اتفاق‌نظر داشتند، اما خوشبختانه با یاری خداوند موفق به این کار نشدند.


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اینکه «صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و برخی کشورهای عربی در ریشه‌کن کردن اسلام در تلاش هستند»، تأکید کرد: امروز هم مانند گذشته برخی کشورها که سردمداران آنها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هستند به دنبال ریشه‌کن کردن اسلام هستند و ما سربازان ولایت‌مدار اجازه تعرض به اسلام را نخواهیم داد.


وی در پایان گفت: من از شما سربازان ولایی و وطن‌دوست تشکر و قدردانی می‌کنم.


در پایان این مراسم، به سه نفر از افراد نظامی درجه ترفیعی توسط احمدرضا پوردستان اهدا شد.


به گزارش خبرنگار دفاعی آنا، روز گذشته در منطقه مرنجاب آران و بیدگل، مرحله اول و دوم رزمایش بیت‌المقدس 28 و امروز مرحله سوم (مرحله پایانی) رزمایش در کویر نصرآباد اصفهان با موفقیت برگزار شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته