دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدی خبر داد؛

همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی

همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی
مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد.
کد خبر : 875838

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله محمدی مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت‌کار (مرکز طب کار) وابسته به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد.

محمدی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت‌کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، خاطرنشان کرد: براساس این تفاهم‌نامه از پتانسیل زیرساختی و تخصص و تجربه اعضای هیئت‌علمی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی بهره گرفته خواهد شد.

وی افزود:"همکاری اعضای هیئت‌علمی و کارشناسان مجرب در امر آموزش دوره‌های تخصصی موردنیاز در حوزه‌های مختلف"، "برگزاری دوره‌های بازآموزی مشاوران حفاظت فنی و ایمنی در حوزه‌های ایمنی برق، ایمنی دیگ بخار، ایمنی بالابر و جرثقیل، دستگاه‌های اعلان حریق، ارزیابی مدیریت ریسک، ایمنی ساختمان، ایمنی معدن و ایمنی آسانسور"، "برگزاری آزمون (کتبی و یا مجازی) برای شرکت‌کنندگان در دوره‌های تخصصی مرکز طب کار در هر واحد متقاضی اجرا" و "برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی ویژه مسئولین ایمنی صنایع منتخب کشور و مشاوران و خدمت دهندگان در حوزه حفاظت فنی" ازجمله اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است.

محمدی بابیان اینکه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام می‌توانند به سامانه مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت‌کار (مرکز طب کار) به آدرس اینترنتی prkar.pcls.gov.ir مراجعه کنند، گفت: در این زمینه لازم است از هر واحد دانشگاهی فردی به‌عنوان نماینده معرفی شود تا صرفاً برای ایشان کلمه کاربری و گذرواژه عبور تعریف شود که این امر نیز برای تک‌تک افراد معرفی شده توسط تمام واحد‌های دانشگاهی انجام شده است.

وی گفت: با توجه به تفاهم‌نامه مذکور و جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای افزایش درآمد غیر شهریه ایی، واحد‌هایی که متقاضی برگزاری دوره و یا آزمون‌های مرتبط با طب کار هستند باید در سه بخش مختلف (مدیریت ارشد، حقوقی و نماینده آموزشی) احراز هویت شوند که به‌منظور سرعت بخشی و یکپارچگی در این امر، مطابق با توافق صورت گرفته با شرکت زیرساخت سامانه مربوط به مرکز طب کار، برای تمامی واحد‌های دانشگاهی در بخش احراز هویت براساس اطلاعات دریافتی شامل: کد ملی، شماره همراه برای تمامی افراد حقوقی در واحد‌های دانشگاهی پیامک کلمه کاربری و گذرواژه ارسال شده است. واحد‌های دانشگاهی از این طریق می‌توانند اقدام کرده و لزومی به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ندارند.

محمدی در ادامه از تمام واحد‌های دانشگاهی که دارای توانمندی درزمینهٔ تفاهم‌نامه مذکور هستند، خواست به‌صورت جدی وارد شوند تا گامی مؤثر در راستای تحقق شعار دانشگاه مسئله محور بردارند.

وی در پایان شماره تماس ۴۷۳۵۳۲۲۹ – ۰۲۱ حوزه شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه را به‌منظور پاسخگویی به سؤالات متقاضیان اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته