دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1402 - 12:34

معاون پارلمانی رئیس جمهور: صهیونیست‌ها روی فرعون را سفید کرده‌اند

معاون پارلمانی رئیس جمهور: صهیونیست‌ها روی فرعون را سفید کرده‌اند
معاون پارلمانی رئیس جمهور در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: صهیونیست‌ها دست فرعون را از پشت بسته‌اند و روی فرعون را سفید کرده‌اند. فرعون به زنان کاری نداشت و مادران را زنده نگه می‌داشت، ولی صهیونیست‌ها زن و کودک و نوجوان و جوان نمی‌فهمند.
کد خبر : 875786

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز (یکشنبه) در رویداد مدرسه‌ای «نوجهان» در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: فرعون دستور داد کودکان و نوزادان را بکشند؛ همان کاری که صهیونیست‌ها هم اکنون در غزه انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها بیش از ۳۰۰۰ کودک را به شهادت رسانده‌اند، افزود: فرعون به زنان کاری نداشت و مادران را زنده نگه می‌داشت، ولی صهیونیست‌ها زن و کودک و نوجوان و جوان نمی‌فهمند.  

حسینی گفت: صهیونیست‌ها دست فرعون را از پشت بسته‌اند و روی فرعون را سفید کرده‌اند. فرعون به زنان کاری نداشت و مادران را زنده نگه می‌داشت، ولی صهیونیست‌ها زن و کودک و نوجوان و جوان نمی‌فهمند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه به دنبال کشورگشایی یا دخالت در جا‌های دیگر نیستیم، ولی از مظلوم دفاع می‌کنیم و با ظالم سر ستیز داریم، تأکید کرد: نمی‌توانیم آرام باشیم و ببینیم که بیش از ۳۰۰۰ کودک در غزه شهید شده یا زیر آوار هستند؛ ما نمی‌توانیم این را بپذیریم؛ در کشور‌های دیگر هم نمی‌پذیرند.

وی گفت: در لندن، نیویورک، شیکاگو، اسپانیا، فرانسه، انگلیس و ...  همه به جنایات غزه واکنش نشان دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب