دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مظفری‌زاده: اخبار زرد مثل دودستگی درباره تراکتور صحت ندارد/ از بررسی قراردادها استقبال می‌کنیم

مظفری‌زاده: اخبار زرد مثل دودستگی درباره تراکتور صحت ندارد  از بررسی قراردادها استقبال می‌کنیم
سرپرست تیم تراکتور گفت: بازیکنان و اعضای تیم به مسئولیت‌های خود آگاه هستند و اجازه کوچک‌ترین تخطی را نمی‌دهیم.
کد خبر : 875761

سعید مظفری زاده در گفت و گو  با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص دلخوری هواداران تراکتور از دو شکست متوالی تیم‌شان برابر شمس إر قزوین و ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: وقتی تیم نتیجه نگیرد هواداری که قلبش با تیم است از شکست تیمش ناراحت می‌شود. ما هم بابت اینکه هواداران شاد نیستند و تلاش و زحمتی که در طول هفته کشیدیم به کسب نتیجه منجر نشده است ناراحتیم. بچه‌ها در دو بازی اخیر با تمام توان تلاش کردند و روی دروازه حریفان ایجاد موقعیت کردند، اما موقعیت‌های آن‌ها تبدیل به گل نشد. با توجه به پتانسیل موجود در تیم‌مان در هفته‌های آینده امتیازات از دست رفته جبران خواهد شد.

مسئولیت فنی تیم با خمز است

وی درباره اینکه پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور پس از شکست برابر ذوب‌آهن تیمش را ترسو خوانده و گفته بود همه ما بد بودیم، تصریح کرد: هر کسی نظر خود را دارد و مسئولیت فنی تیم با پاکو خمز است. او ارزیابی خود را داشته و شکی نیست همه سعی خود را می‌کند تا تیمش نتیجه بگیرد. با این وجود از نظر من بچه‌ها با تمام توان به دنبال آن هستند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. در فوتبال اتفاقاتی می‌افتد که تیمی نمی‌تواند به نتیجه برسد. تک تک عزیزانی که در تیم هستند مورد حمایت باشگاه و مجموعه هستند و با نهایت تلاش پیش خواهیم رفت تا در بازی‌های بعدی دل هواداران را شاد کنیم.

اخبار زرد درباره تراکتور صحت ندارد

سرپرست تیم تراکتور در مورد اینکه پس از دو باخت اخیر، اخباری بر اختلاف در تیم تراکتور و ناراحتی بازیکنان از سخت‌گیری پاکو خمز مطرح شده، دودستگی در تیم را تأیید می‌کند، تأکید کرد: وقتی یک تیم بزرگ نتیجه نگیرد حرف دور و برش زیاد می‌شود ولی بازیکنان و کادرفنی تیم تراکتور حرفه‌ای هستند و وظایف خود را به خوبی می‌دانند. اگر یک وقت مسئله‌ای وجود داشته باشد قطعاً مدیریت تیم به آن ورود می‌کند. من هم چنین اخبار زردی را شنیده‌ام اما اصلاً صحت ندارد. هر کسی در تیم و باشگاه باید در چارچوب وظایفی که دارد پیش برود. نمی‌دانم از کجا، با چه استدلالی و با چه هدفی اخبار غیرواقعی در مورد تراکتور مطرح می‌شود اما بازیکنان و اعضای تیم به مسئولیت‌های خود آگاه هستند و اجازه کوچک‌ترین تخطی را نمی‌دهیم. تراکتور جزء با کلاس‌ترین، منظم‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تیم‌های ایران است.

تراکتور شفاف کار کرده و تخلفی نداشته است

مظفری زاده در واکنش به احتمال کسر امتیاز از این تیم وجود دارد، عنوان کرد: این مورد هم حقیقت ندارد و جزء حرف و حدیث‌هایی است که مطرح و علیه تیم ما زده می‌شود. دوستان منافع خودشان را در نظر می‌گیرند، ولی ما شفاف کار کردیم و از بررسی قرارداد‌ها و اسناد موجود در باشگاه استقبال می‌کنیم. می‌توانند به مراجع مربوطه مراجعه کنند و ما هم آماده پاسخگویی هستیم. قطعاً مطابق دستورالعمل‌ها کار کردیم و تمام استاد باشگاه قابل بررسی است. هیچ مشکلی برای بررسی و تفحص وجود ندارد، چون کاملاً صریح و قانونی عمل کرده‌ایم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته