دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چرا بازی ملوان- پرسپولیس دیدنی می‌شود؟

چرا بازی ملوان- پرسپولیس دیدنی می‌شود؟
بدون شک یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته را ملوان و پرسپولیس در بندر انزلی برگزار خواهند کرد.
کد خبر : 875716

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرسپولیس برای گرفتن صدر جدول از استقلال حتماً از میدان انزلی برد می‌خواهد و همین مسئله باعث می‌شود تا یحیی گل محمدی تیمش را هجومی ارنج کند.

سرخپوشان امسال در لیگ برتر تیمی کاملاً هجومی بوده اند و برای بازی امروز هم شاگردان گل محمدی سرشار از انگیزه اند تا بار دیگر ملوان را شکست داده و صدرنشینی را از رقیب دیرینه خود بگیرند. از طرفی در آستانه جام ملت‌های آسیا بسیاری از بازیکنان این تیم انگیزه‌های زیادی دارند تا خود را به امیر قلعه نویی ثابت کنند.

در آن سو ملوان هم فقط با نیت پیروزی وارد میدان می‌شود. روزی که مهدی تارتار هدایت این تیم را بر عهده گرفت همه تصور کردند ملوان یک تیم کاملاً دفاعی می‌شود، اما در هفته‌های گذشته عکس این موضوع ثابت شد و ملوان گل‌های زیادی را به ثمر رساند. از طرفی شاگردان مهدی تارتار در این دیدار میزبان هستند و می‌خواهند مقابل هزاران هوادار پرشور ملوان اولین شکست فصل پرسپولیس را رقم بزنند.


صرف نظر از انگیزه‌های تیمی هر دو طرف، یحیی گل محمدی و مهدی تارتار هم برای این دیدار انگیزه‌های شخصی زیادی دارند. تارتار معمولاً مقابل پرسپولیس متهم می‌شود، اما تجربه ثابت کرده که چند بار یقه این تیم را گرفته و حتی یک بار مانع از قهرمانی پرسپولیس شده است. از طرفی بردن مربیان پرسپولیسی همواره برای گل محمدی جذاب است و سرمربی قرمز‌ها هم برای این دیدار انگیزه‌های خاص خود را دارد.


ختم کلام اینکه بازی پرسپولیس و ملوان می‌تواند یکی از بازی‌های زیبا و جذاب هفته باشد و فوتبالدوستان را کاملاً راضی کند. پرسپولیس در صورت پیروزی به صدر جدول برمی‌گردد و ملوان حتی می‌تواند خود را به عنوان یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا مطرح کند، اما نتیجه تساوی خیلی به درد دو تیم نمی‌خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب