دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهاجم آلومینیوم: برابر پرسپولیس و استقلال به حق‌مان نرسیدیم/ احتمال اشتباه داوران با جو ورزشگاه آزادی وجود دارد

مهاجم آلومینیوم: برابر پرسپولیس و استقلال به حق‌مان نرسیدیم  احتمال اشتباه داوران با جو ورزشگاه آزادی وجود دارد
مهاجم تیم آلومینیوم اراک گفت: ما برابر پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی به حق‌مان نرسیدیم و احتمال اشتباه با جو این ورزشگاه برای داوران وجود دارد.
کد خبر : 875623

محمدمهدی لطفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شکست تیمش مقابل استقلال در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: بازی جانداری را از دو تیم دیدیم. هر دو تیم برای نتیجه گرفتن به زمین آمده بودند و بازی پایاپایی بود. استقلال با هواداران خود به دنبال کسب 3 امتیاز بود ولی اجازه ندادیم بازی را مطابق میل خود پیش ببرد. می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و عادلانه‌ترین نتیجه مساوی بود ولی به هدف‌مان نرسیدیم. اگر داوری بیشتر دقت می‌کرد حداقل به یک امتیاز می‌رسیدیم ولی چنین اتفاقی نیفتاد.

اگر VAR وجود داشته باشد زحمات داوران هم هدر نمی‌رود

وی ادامه داد: بحث داوری همیشه در فوتبال ما وجود داشته و خواهد داشت. متأسفانه VAR نداریم و داوران به خاطر فشار زیادی که بر آنها وجود دارد به خصوص در بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود جو وحشتناکی بر بازی حاکم است و داور ناخواسته دچار اشتباه در تشخیص می‌شود. کارشناسان داوری معتقدند تیمی که از اشتباهات داوری بیشتر متضرر شد آلومینیوم بود. در بازی با پرسپولیس هم از ناحیه داوری متضرر شدیم و نتیجه را واگذار کردیم. اگر VAR وجود داشته باشد زحمات داوران هم هدر نمی‌رود و کمک داور ویدئویی به آنها کمک می‌کند تا بهتر قضاوت کنند. احتمال اشتباه با جوی که هواداران ایجاد می‌کنند افزایش پیدا می‌کند و امیدواریم هر چه زودتر این تکنولوژی وارد فوتبال ایران شود تا تیم‌ها متضرر نشوند و داور به خاطر جو ورزشگاه اشتباه نکنند.

درگیری‌ها در فوتبال طبیعی است

مهاجم آلومینیوم در خصوص درگیری بازیکنان در بازی روز گذشته با استقلال تصریح کرد: درگیری‌ها در فوتبال همیشگی است. در آن صحنه ما فرصت ضدحمله داشتیم و مرتضی تبریزی توسط محمدحسین مردمند متوقف شد و درگیری‌هایی بین بازیکنان دو تیم شکل گرفت که در فوتبال طبیعی است. داور با اخطار‌ها و اخراج‌های خود این صحنه‌ها را کنترل می‌کند. به هر صورت این بازی تمام شد، ولی ما برابر پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی به حق‌مان نرسیدیم و آقای رجاییان مدیرعامل باشگاه هم به این مسئله اشاره کردند. اهداف بزرگی در ین فصل داریم و در بازی هفته بعد با ذوب‌آهن که نتایج خوبی گرفته به دنبال ۳ امتیاز خواهیم بود. با تیم خوب و منظمی بازی داریم، ولی سید مجتبی حسینی سرمربی تیم راهکار‌های پیروز شدن برابر ذوب‌آهن را به ما خواهد گفت.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته