دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نکونام:برخی تیم ها هم پول می گیرند هم اشک تمساح می ریزند/درویش نمی تواند بگوید کدام تیم در آزادی بازی کند

نکونام:برخی تیم ها هم پول می گیرند هم اشک تمساح می ریزند درویش نمی تواند بگوید کدام تیم در آزادی بازی کند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ما مثل برخی تیم‌ها نیستیم که هم پول می‌گیرند و هم اشک تمساح می‌ریزند.
کد خبر : 875511

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم اظهار کرد: این پیروزی را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم  به خصوص اینکه در اواخر مسابقه 10 نفره شده بودیم و هواداران استقلال به بازیکنان  انرژی دادند تا از تک گل‌مان دفاع کنیم.

وی افزود:در هر 2 نیمه بازی سختی داشتیم چون می‌دانستیم حریف سعی دارد روی اشتباهات ما در ضدحمله به گل برسد یا ضربه ایستگاهی به دست بیاورد. گذشتن از خط دفاعی تیمی که با سیستم 1-4-5 یک بازی می‌کند و مهاجم‌شان هم در نیمه خودشان قرار دارد، واقعا سخت است اما توانستیم چندین بار از این سد بگذریم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: در دقیقه 6 بازی باید برای ما پنالتی می‌گرفتند اما این کار را نکردند، باز هم بازی تا زمانی که 10 نفره شدیم، دست ما بود و خوب بازی کردیم.در 10 دقیقه آخر تحت فشار قرار گرفتیم اما موقعیتی به حریف ندادیم و شکل دفاعی خودمان را خوب حفظ کردیم. خدا را شکر می کنم که توانستیم 3 امتیاز مهم بگیریم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم در نیمه دوم روی ضد حملات به گل های بعدی هم برسیم. 

نکونام تاکید کرد: محمدی روی یک صحنه 30-20 متر با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما نتوانست گل بزند. می‌توانستیم این بازی را با اختلاف 2 گل ببریم اما با توجه به فشاری که دقایق آخر روی ما آمد، نزدیک بود بازی مساوی شود. به هواداران بابت کسب این 3 امتیاز این مهم تبریک می‌گویم و از حالا خودمان را برای دیدارهای آینده آماده می کنیم.

وی در خصوص اینکه تیمش در 7 بازی گذشته تنها یک باخت داشته گفت: من در مربیگری بازی به بازی فکر می‌کنم و به اینکه قبل و آینده چه اتفاقی می‌افتد اهمیتی نمی‌دهم. وضعیت نقل‌وانتقالات، نگرفتن بازیکن و سقف قرارداد را پشت سر گذاشتیم. من آن روزها را فراموش نمی‌کنم. خوشحال  هستم که بازی ها را می بریم چون خودم جای این هواداران بودم. من به بازیکنان گفته‌ام حق نداریم یک لحظه اشتباه کنیم یا خواب بمانیم. وظیفه داریم کارمان را برای مردم و خانواده‌های‌مان انجام دهیم. 

خبرنگاری گفت او بهترین شروع را در لیگ برتر به عنوان سرمربی استقلال داشته که نکونام پاسخ داد: زمانی که بازی می‌کردم پیگیر نتایج استقلال بودم. زمانی که در پاس بازی می‌کردم یکبار وسط بازی تیم‌مان نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس را پیگیری می‌کردم. هیچ وقت در زندگی‌ام به رکورد و این چیزها فکر نکردم. کارم از فردا دوباره برای بازی بعدی شروع می‌شود. تمام این تلاش، زحمت و پیروزی‌ها برای بازیکنان است و من نقشی در آن ندارم. بازیکنان سال گذشته 7 ماه بدون دریافتی کار کردند و امسال نیز از خیلی تیم‌ها عقب هستیم ولی خوشبختانه به نسبت یکی دو ماه گذشته شرایط بهتری داریم.

سرمربی تیم استقلال تصریح کرد: رکوردها، بردن‌ها و این مسائل برای بازیکنان است. روز اولی که آمدم گفتم باید سر تا پای بازیکنان را طلا گرفت و الان هم همین حرف را می زنم. آنها در شرایط سختی که داشتم  به من و باشگاه کمک کردند. در این هفته با کار بزرگی که انجام دادند کنار هم بودن را نشان دادیم. تیم‌های دیگر را می‌بینید که چه پول‌هایی می‌گیرند و شاید اشک تمساح هم بریزند ولی ما از چیزی که داریم می‌گذریم. 

وی در خصوص اینکه ظاهرا در بازی امشب چهارمین پنالتی فصل را برای استقلال نگرفته اند گفت: مکث می کند... به این فکر می‌کنم که چه چیزی بگویم تا نگویند تا اطلاع ثانوی محروم هستی. چیزی هم نگوییم درست نیست چون هواداران پیغام می‌دهند این چه نوع داوری است؟ به خدا، به دین خسته شده‌ام و دیگر نمی‌دانم چه چیزی بگویم!

نکونام خاطرنشان کرد: قبل از بازی با سپاهان می‌دانستم چه اتفاق داوری رخ می دهد چون قبلاً درمازندران و بازی با سپاهان اتفاق افتاده بود. آقای مهدوی دو دیدارمان را قضاوت کرده است، می‌خواهم بدانم داور دیگری در فوتبال ایران وجود ندارد؟ به چه علت در 7 دیدار قبلی‌مان دو بازی را وی قضاوت کرده است؟ در  بازی قبلی در ورزشگاه آزادی یک پنالتی برای ما نگرفت. او در بازی امروز 10 دقیقه وقت اضافه گرفت.  امروز داور چهارم ابتدا 6 دقیقه وقت تلف شده را اعلام کرد ولی در ادامه 10 دقیقه گرفت. او خیلی سریع به کنار زمین دوید تا به داور چهارم بگوید 6 دقیقه  وقت تلف شده را نشان ندهید. این چه نوع داوری است؟ ما  خسته شده‌ایم. هوادار استقلال حواسش باشد، تیم‌ ما باید با خیلی چیزها دعوا کند. اینجا باید روبه‌روی همه چیز بایستیم. تیم‌های دیگر بدون هیچ جنگی سه امتیاز می‌گیرند.

سرمربی استقلال ادامه داد: بازیکن حریف روی مرادمند فن کشتی فیتو زد ولی داور به بازیکن من و مرتضی تبریزی کارت زرد نشان داد و به بازیکنی که فن زد، کارت داد. آقای داوراین صحنه اخراج دارد. آقای صالحی و داور چهارم خودشان مانده بودند. آرمان رمضانی دقیقه 10 بازی نباید کارت زرد می‌گرفت. در 10 دقیقه آخر همه هواداران ما استرس داشتند، در صورتی که بازی باید خیلی راحت تمام می‌شد. نمی‌دانم چه اتفاقی باید بیفتد که شاهد اشتباهات علیه تیم‌‌مان نباشیم.

وی در خصوص مصدومیت نیک نفس گفت: عضلات این بازیکن کمی درد داشت که البته قرار شد در این بازی حضور نداشته باشد تا دیدار بعدی را از دست ندهد. 

نکونام در پاسخ به سوالی در مورد اظهار نظر درویش پیرامون اینکه اگر قرار باشد یک تیم در ورزشگاه آزادی بازی کند، پرسپولیس است، گفت: ایشان نمی‌تواند تعیین کند چه تیمی در آزادی بازی کند پس من هم می‌گویم  اگر قرار باشد یک تیم در ورزشگاه آزادی بازی کند، استقلال است. استقلال و پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی بازی کنند و اگر قرار باشد در آزادی بازی نکنند دو تیم با هم نباید بازی کنند.

سرمربی استقلال در خصوص عملکرد بلانکو در اولین دیدارش برای آبی پوشان گفت: برای اولین بازی‌ خوب بود. گوستاوو شرایط بازی کردن نداشت اما برای ما می‌دوید و زحمت می‌کشید. او در جوی که هیچ وقت بازی نکرده بود، عالی بود. بلانکو قطعاً یکی از خوب‌های تیم ما خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته