دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

داداش زاده: کنعانی زادگان فکر می‌کند گل بزند بازهم حواله خودرو می‌گیرد! / هواداران هنوز از بیرانوند دل‌چرکین هستند

داداش زاده: کنعانی زادگان فکر می‌کند گل بزند بازهم حواله خودرو می‌گیرد!   هواداران هنوز از بیرانوند دل‌چرکین هستند
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:کنعانی‌زادگان فکر می‌کند اگر برای پرسپولیس گل برند باز هم حواله خودرو می‌گیرد.
کد خبر : 875115

بهزاد داداش زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اظهار کرد: نماینده تاجیکستان به لحاظ شخصیتی مشکل دارد و آسان‌تر از دیگر تیم‌های هم‌گروه پرسپولیس است. دیدیم که به النصر هم گل زد ولی در نهایت بازنده شد. پرسپولیس بعد از آنکه در دقایق ابتدایی تحت فشار بود کنترل بازی را در اختیار گرفت و سوار بر توپ و میدان شد. خیلی خوب حریف را تحت فشار قرار داد و به گل‌های برتری رسید. این تیم در تمام نقاط زمین و تنها در پست دروازه‌بان ذخیره مطمئن بازیکن ندارد. تعویض‌های دقایق پایانی هم به تیم کمک چندانی نمی‌کند ولی دو گل جلو هستیم. عالیشاه و باهویی از زمان ورود به زمین خیلی مؤثر ظاهر شدند.

بیرانوند ۳۰ درصد از دِینش را به هواداران ادا کرد

وی ادامه داد: پرسپولیس بازی به النصر را روی اشتباهات رضا درویش باخت که به درستی تیم را مدیریت نکرد. دیدیم که استقلال تاجیکستان یک بار و الدحیل سه بار به النصر گل زدند. پس پرسپولیس هم می توانست و درویش خوب تیم را مدیریت نکرد. علیرضا بیرانوند دِینی به هواداران پرسپولیس داشت که تا اینجا ۳۰ درصد آن را جبران کرده است. او در نقل و انتقالات ابتدای فصل با نزدیک شدن به استقلال باعث ناراحتی هواداران شد و فرصت دارد تا به طور کامل دِین خود را ادا کند. هواداران هنوز از دست او دل چرکین هستند. از طرفی بازی با استقلال تاجیکستان بار دیگر نشان داد چقدر به سیستم کمک داور ویدوئویی نیاز داریم. پرسپولیس تیم هجومی با بازیکنان خلاق است و آن‌وقت عده‌ای می‌گفتند او با کمک داوری برنده می‌شود. دیدیم که VAR  پنالتی حریف را گرفت و بیرانوند منجی تیم شد بعد هم گل سالم که کمک داور آفساید گرفت. هیچ داوری نمی‌خواهد به ضرر تیمی سوت بزند ولی VAR که نیست اشتباه رخ می‌دهد. حالا حالاها به ایران نمی‌آید چون فساد رایج شده و دست خیلی‌ها از درآمدهای‌شان کوتاه می‌شود.

کنعانی‌زادگان برای پرسپولیس حاشیه درست نکند

داداش زاده درباره تعویض کنعانی‌زادگان و رفیعی بین دو نیمه به خاطر مسائل انضباطی گفت: یحیی گل‌محمدی بهترین تصمیم ر گرفت و ترابی و اسدبیگی خیلی هم خوب بازی کردند. کنعان‌زادگان برخی مواقع در دادن پاس بغل ایراد دارد بعد می‌خواهد کاشته بزند؟ رفیعی توانایی چنین کاری را دارد ولی وقتی هر دو درگیر شدند تعویض بهترین کار بود و برای آنکه ادب شوند باید هر دو نفر را جریمه کرد. کنعانی‌زادگان بداند گنده‌تر از او در پرسپولیس آمد و از این تیم رفت. با این رفتارهایش تیم را به حاشیه نبرد و پل‌های پشت سرش را خراب نکند. پرسپولیس آن‌قدر بزرگ است که کنعانی‌زادگان در حدی نیست برای تیم تعیین تکلیف کند. نکند فکر می‌کند اگر برای تیم گل برند باز هم حواله خودرو می‌گیرد؟ شأن و شخصیت پرسپولیس بزرگ‌تر از امثال کنعان‌زادگان است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته