دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیرانوند:با انرژی و تشویق هواداران پرسپولیس، پنالتی را گرفتم

بیرانوند:با انرژی و تشویق هواداران پرسپولیس، پنالتی را گرفتم
سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:. هر اتفاق بزرگی برای پرسپولیس انجام بدهم مطمئنا انرژی مثبت مردم و طرفداران پرسپولیس است.
کد خبر : 875113

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیرانوند که در یک روز عالی دیگر، ضربه پنالتی را مهار کرد، پس از پیروزی بر تیم استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم، بازی خیلی خوبی بود. به مردم عزیز ایران مخصوصا هواداران پرسپولیس بزرگ تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: فکر کنم دقیقه پنج بود که یک پنالتی به حریف دادیم. خدا را شکر می‌کنم که در مهار آن موفق بودم. هر اتفاق بزرگی برای پرسپولیس انجام بدهم مطمئنا انرژی مثبت مردم و طرفداران پرسپولیس است. به آن‌ها تبریک می‌گویم، بازی خیلی جانداری را در نیمه دوم شروع کردیم و فکر کنم مالکیت توپ برای بچه‌های ما بود.

بیرانوند درباره حضور طرفداران در ورزشگاه گفت: دست تک‌تک طرفداران پرسپولیس را می‌بوسم و قبل از بازی هم به بچه‌ها گفتم راهی غیر از این نیست که سه امتیاز را به عنوان شیرینی به هواداران هدیه بدهیم. مخصوصا بانوان عزیزمان که لذت بردیم و از انرژی آن‌ها توانستم امروز کاری انجام دهم. تشویق این هواداران بود که یک دقیقه قبل از پنالتی حریف، یکصدا من را تشویق کردند.

او همچنین در مورد شانس پرسپولیس برای صعود از گروه، اظهار کرد: همینطور ما را حمایت کنید. بازی خیلی سختی با این حریف داریم. گل زدن به این تیم در خانه سخت است و امیدوارم سه امتیاز شیرین بازی برگشت را به دست بیاوریم. اگر این تیم را شکست دهیم می‌توانیم از گروه صعود کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته