دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1402 - 16:31

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام رزم‌جو مقدم

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام رزم‌جو مقدم
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم کبری افراطی، والده بزرگوار شهیدان والامقام رزم‌جو مقدم را به مردم شهیدپرور خراسان رضوی و خانواده گرامی آن مرحومه تسلیت گفت.
کد خبر : 874847

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم کبری افراطی، والده بزرگوار شهیدان والامقام محمدرضا و احمدرضا رزم‌جو مقدم، تاکید کرد: این اسوه ایمان و عمل در حساس‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب با ایراد سخنرانی‌های شجاعانه و انقلابی و مقابله با تجزیه‌طلبان و منافقان، نقشی ماندگار ایفا و در این مسیر دو فرزند دلبند خود را نیز تقدیم انقلاب کرد.

رئیس جمهور در این پیام آورده است: درگذشت مرحومه حاجیه خانم کبری افراطی، والده بزرگوار شهیدان والامقام محمدرضا و احمدرضا رزم‌جو مقدم، موجب تأثر خاطر شد.

درادامه این پیام آمده است: اینجانب با تجلیل از خدمات انقلابی و ارزشمند این بانوی مومنه، مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور خراسان رضوی و خانواده گرامی این مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و هم‌نشینی با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته