دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرزانه کابلی در گفت‌وگو با آنا:

سال‌ها پیش کودک‌کشی در غزه را به صحنه آوردیم/ هیچ انسانی نمی‌تواند در برابر این جنایت ساکت باشد!

سال‌ها پیش کودک‌کشی در غزه را به صحنه آوردیم  هیچ انسانی نمی‌تواند در برابر این جنایت ساکت باشد!
بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما گفت: سال‌ها پیش در نمایش «حماسه انقلاب سنگ» کودک‌کشی رژیم صهیونیستی را در دهه ۷۰ روی پرده آوردیم و این کار خیلی هم پربازدید شد، زمانی که هنوز هیچ اثری در این رابطه در تئاتر نداشتیم.
کد خبر : 874823

فرزانه کابلی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا در واکنش به فجایع رژیم صهیونیستی در غزه علیه مردم مظلوم عنوان کرد: تصورم این است که در چنین موضوعاتی همه ما باید با هم همراه و متحد باشیم در خطی که درست باید ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه پیرو هیچ جریان سیاسی خاصی نیست،‌ گفت: اعتقاد دارم آدمیزاد اگر درست باشد نمی تواند نسبت به این عکس و فیلم‌هایی که از غزه و فجایع آن منتشر می‌شود، بی تفاوت بنشیند و دست روی دست بگذارد.

کابلی یادآور شد: در دهه 70 به همراه همسرم نمایش حماسه انقلاب سنگ را کار کردم، آن هم در ارتباط با فلسطین و اسرائیل بود که روی صحنه رفت و فکر می‌کنم آن زمان هنوز هیچکس چنین کارهایی تولید نکرده بود و این اولین کاری بود که در این زمینه اجازه دادند آقا و خانم با هم روی صحنه بروند و تماشاچی هم باشد. پس از اجرای این نمایش به طور محدود از ما خواستند که کار را به صورت عمومی و اجرای عموم روی صحنه ببریم.

وی گفت: کار بسیار پرانرژی و خوب بود به‌طوری‌که آن زمان نیم ساعت اجرا می‌رفت؛ اما بعد از ما خواستند زمانش را به یک ساعت و اجرای عموم برسانیم. الان هم لازم است که هنرمندان دراین عرصه ورود کرده و کارهای زیادی تولید کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته