دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ساکت: مورایس با جدیت کار را جلو می‌برد/ سپاهان هیچ‌گونه تخلف و ایرادی نداشته است

ساکت: مورایس با جدیت کار را جلو می‌برد  سپاهان هیچ‌گونه تخلف و ایرادی نداشته است
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بر اساس مقررات اعلام شده هیچ‌گونه تخلف و ایرادی نداشته‌ایم.
کد خبر : 874720

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا ساکت در خصوص روز صعود سپاهان به جام باشگاه‌های جهان گفت: ۲ آبان روز سپاهان است، روزی که سپاهان در سال ۱۳۸۶ به عنوان تنها باشگاه ایرانی به جام باشگاه‌های جهان راه یافته و به همین دلیل این روز به نام سپاهان انتخاب شده است.

وی در مورد شرایط تیم سپاهان گفت: در شهر آلمالیق بازی سپاهان با آلمالیق برگزار خواهد شد، در حال حاضر در تاشکند هوای بارانی داریم، دیروز تیم در ورزشگاه اصلی تمرین داشت؛ با توجه به برنامه‌ریزی و آنالیز و تمرینات، تیم شرایط آماده‌ای برای برگزاری مسابقه دارد؛ به غیر از شهریار مغانلو و رضا شکاری سایر بازیکنان در شرایط مناسب برای برگزاری مسابقه هستند و امیدواریم ظرفیت فنی خود را به خوبی بروز دهند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اتفاقات بازی با الاتحاد عنوان کرد: هنوز نتیجه‌ای اعلام نشده، مسائل حقوقی از مبادی بین‌المللی در حال پیگیری است و سوالات AFC پاسخ داده شده، این موضوع در حال پیگیری است و تاکنون چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است.

وی درباره بحث جدایی مورایس خاطرنشان کرد: مورایس شب گذشته در نشست خبری اظهار کرد که باید در هر کشور به فرهنگ و اعتقادات احترام بگذاریم که نمود خوبی داشته است؛ باید فوتبال را برای لذت بردن مردم فراهم کنیم و هر تیم در هر کشور باید به آداب و رسوم و اعتقادات کشور احترام بگذارد. سرمربی سپاهان مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌های پرتغال داشت و نسبت به کشور خود اظهار علاقه کرده است؛ این سوال را از هر کسی بپرسید، دوست دارد در کشور خودش کار کند، مورایس قرارداد ۳ ساله دارد و پایند و متعهد است.

ساکت فزود: وی همین چند روز پیش اعلام کرد با علاقه به عشق مردم و هواداران با جدیت کار خود را ادامه می‌دهد، متأسفانه از جریانات رسانه‌ای رنج می‌بریم که تلاش می‌کند برای تیم‌های غیر پایتخت حاشیه درست کند، این تحلیل‌های جریان رسانه‌ای است که به دنبال تخریب ثبات سپاهان است، مورایس با جدیت کار را جلو می‌برد و یک سال دیگر قرارداد دارد.

وی در مورد پرونده سپاهان در کمیته استیناف یادآور شد: اعتراضات جدی و قانونی به کمیته استیناف ارسال شده و امیدواریم این کمیته به دور از هیاهو و فضاسازی رسانه‌ای با تمرکز و دقت نظر همه ابعاد موضوع را بررسی کند؛ باشگاه سپاهان براساس مقررات اعلام شده هیچ‌گونه تخلف و ایرادی نداشته است و این موضوع نیز در حال رسیدگی است و تاکنون رأی اعلام نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته