دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1402 - 17:38

معرفی مرکز تعمیرات اینورتر و درایو‌های صنعتی در لاله زار تهران

معرفی مرکز تعمیرات اینورتر و درایو‌های صنعتی در لاله زار تهران
اینورتر یک دستگاه الکترونیکی است که وظیفه تبدیل جریان مستقیم (DC) به جریان متناوب (AC) را دارد. در واقع، اینورتر نقش یک مبدل انرژی بهینه را ایفا می‌کند. این دستگاه از یک سیگنال مربعی یا پالسی ایجاد شده توسط مدارات الکترونیکی برای کنترل فرکانس و ولتاژ خروجی استفاده می‌کند.
کد خبر : 874659

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اینورتر یک دستگاه الکترونیکی است که وظیفه تبدیل جریان مستقیم (DC) به جریان متناوب (AC) را دارد. در واقع، اینورتر نقش یک مبدل انرژی بهینه را ایفا می‌کند. این دستگاه از یک سیگنال مربعی یا پالسی ایجاد شده توسط مدارات الکترونیکی برای کنترل فرکانس و ولتاژ خروجی استفاده می‌کند.

مراحل کارکرد یک اینورتر عموماً به این صورت است:

  • واحد تقویت (Amplifier): ابتدا، جریان مستقیم ورودی توسط واحد تقویت تقویت می‌شود. این کار باعث ایجاد یک سیگنال DC با ولتاژ بالا می‌شود.
  • واحد تغییر فرکانس (Inverter): سیگنال DC تقویت شده سپس به واحد تغییر فرکانس ارسال می‌شود. این واحد سیگنال DC را به یک سیگنال AC با فرکانس و ولتاژ مورد نظر تبدیل می‌کند. این مرحله امکان کنترل سرعت و جهت چرخش موتورها را فراهم می‌کند.
  • واحد خروجی (Output Stage): سیگنال AC خروجی اینورتر به محیط خارجی، به عنوان ولتاژ و فرکانس قابل تنظیم، ارسال می‌شود. این جریان AC قابل استفاده در دستگاه‌ها و سیستم‌های مختلف صنعتی می‌باشد.

اینورترها در انواع مختلف و برای کاربردهای متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله کاربردهای اینورترها می‌توان به کنترل سرعت موتورها در صنایع، انرژی‌های تجدیدپذیر (مانند انرژی خورشیدی و باد)، سیستم‌های خنک کننده، و تجهیزات الکتریکی خانگی اشاره کرد. به کمک اینورترها، می‌توان کنترل دقیق‌تری بر روی فرکانس، ولتاژ، و جریان جریان موتورها داشت و در نتیجه کارایی و بهره‌وری فرآیندهای صنعتی را افزایش داد. از این رو، اینورترها به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی در صنعت مدرن به شمار می‌روند.

مجموعه نیک صنعت، مرکز خدمات و تعمیرات اینورتر

یکی از مهم‌ترین نیاز دارندگان اینورتر، نیاز آنها به این منبع و مجموعه قابل اطمینان برای تعمیرات است. ارور و خطاهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در اینورترها بسیار رایج هستند و از آنجایی که هزینه خرید و تهیه اینورتر جدید ممکن است هزینه بر باشد، خیلی‌ها به تعمیر اینورتر قبلی خود می‌پردازند. شرکت نیک صنعت یکی از قوی‌ترین مراکز تعمیر اینورتر در لاله زار تهران است، بخش تعمیرات این مجموعه خدمات درجه یکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت درایو برای تعمیر می‌توانید با شماره مجموعه نیک صنعت به شماره 87700210-021 تماس بگیرید.

لازم به ذکر است شرکت نیک صنعت نمایندگی زیمنس است، از این رو نه تنها می‌توانید از کیفیت تعمیرات آسوده باشید، بلکه می‌توانید از دیگر خدمات مجموعه ما نیز بهره ببرید. از خدمات نمایندگی نیک صنعت می‌توان به تعمیر اینورتر و تجهیزات زیمنس، خرید محصولات زیمنس، آموزش و نصب و راه‌اندازی قطعات زیمنس اشاره کرد

معرفی برند زیمنس

شرکت زیمنس (Siemens) یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین شرکت‌های فناوری در دنیاست. این شرکت آلمانی در زمینه تولید محصولات الکتریکی، الکترونیکی، و نرم‌افزارهای صنعتی فعالیت می‌کند. محصولات زیمنس از اینورترها و درایو‌های صنعتی تا سیستم‌های اتوماسیون و کنترل، از جمله پیشرفته‌ترین و قابل اعتمادترین محصولات در بازار هستند. زیمنس به دلیل کیفیت بالا، نوآوری، و قابلیت اطمینان در ارائه‌ی راهکارهای صنعتی معتبر و شناخته شده است.

189ad868-58b6-40e3-b1e9-c94c64f32d6d.jpg

تعمیر درایو و اینورتر زیمنس

مهم‌ترین و بزرگ‌ترین بخش واحد تعمیرات نیک صنعت، بخش تعمیر اینورتر زیمنس است. واحد تعمیرات زیمنس نیک صنعت انواع اینورتر های زیمنس از جمله سری قدیمی اینورتر‌های زیمنس، یعنی میکرومستر و همچنین سری جدید اینورتر های زیمنس، یعنی سینامیکس را انجام می‌دهد. از آنجایی که درایو های میکرومستر از مدل‌های قدیمی‌تر زیمنس هستند، تعمیر اینورتر میکرومستر اهمیت بالایی دارد. شرکت نیک صنعت با داشتن یکی از بهترین تیم های فنی در مجموعه خود یه یکی از قابل اطمینان‌ترین مراکز تعمیر اینورتر در تهران شده است.

تعمیر درایو‌های سری سینامیکس نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. این درایو‌ها به دلیل اینکه به تازگی وارد بازار شده‌اند، فرایند تعمیر آن برای تعمیر کاران نسبت به میکرومستر دشوارتر است. با این حال متخصصین ما در نیک صنعت توانایی تعمیر بسیاری از این اینورتر ها را دارند.

معرفی برند کب

کب (KB Electronics) یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تولید درایو‌ها و کنترل‌های الکترونیکی صنعتی فعالیت دارد. محصولات کب به عنوان یکی از گزینه‌های مورد اعتماد در صنایع مختلف شناخته می‌شوند. این درایو‌ها دارای ویژگی‌هایی همچون کارایی بالا، کنترل دقیق، و پایداری در طول زمان هستند. کب به دلیل سابقه درخشان و قدرت تولید محصولات با کیفیت، در بازارهای مختلف جهان شناخته شده است.

5aeb3392-75e0-4a98-9696-e15262836a94.jpg

تعمیر درایو و اینورتر کب

با اینکه اینورتر برند کب نسبت به اینورتر برند زیمنس و هیوندای تقاضای کمتری دارد، با اینحال تمامی اینورترهای کب ارسالی به مجموعه نیک صنعت با موفقیت تعمیر شده اند. تعمیر اینورتر کب در مرکز نیک صنعت به صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌شود و اینورتر کب شما هر مشکلی داشته باشد متخصصین ما قادر به تعمیر اینورتر شما هستند.

معرفی برند هیوندای

هیوندای (Hyundai) یک شرکت چندملیتی بسیار بزرگ در کره جنوبی است که در زمینه‌های مختلف صنعتی، از جمله صنعت خودروسازی و الکترونیک فعالیت دارد. در زمینه تولید اینورتر و درایو‌های صنعتی، هیوندای به عنوان یکی از برندهای پیشرو و با کیفیت شناخته می‌شود. محصولات هیوندای در این زمینه از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کنند و به عنوان یک گزینه کارآمد در بسیاری از صنایع شناخته می‌شوند.

تعمیر درایو و اینورتر هیوندای

یکی دیگر از پر طرفدار‌ترین برندهایی که در مرکز نیک صنعت تعمیرات آن انجام می‌شود، تعمیر اینورتر هیوندای است. هیوندای به عنوان یک برند کره‌ای، نسبت به برند های اروپایی و آمریکایی کم هزینه‌تر است و اغلب در زمان بروز خطاها و مشکلات سخت‌افزاری، خرید اینورتر جدید به صرفه‌تر است، ولی با این حال بسیاری از خطاهای رخ داده در این برند با هزینه کم و آسودگی برطرف می‌شود، از این رو توصیه می‌شود در صورت خرابی اینورتر برند هیوندای خود را ابتدا جهت عیب‌یابی رایگان به مجموعه نیک صنعت ارسال کنید و سپس برای خرید اینورتر جدید تصمیم بگیرید.

تعمیر درایو و اینورتر برندهای دیگر

زیمنس، هیوندای و کب از برند‌های برجسته واحد تعمیرات مرکز تعمیرات نیک صنعت هستند، با این حال مجموعه نیک صنعت تعمیر اینورتر تمامی برند های اتوماسیون صنعتی را انجام می‌دهد. از برند دلتا و اینوت گرفته تا ای بی بی، متخصصین نیک صنعت با شناخت و دانش بالایی که از اینورترها دارند قادر به تعمیر آنها هستند.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی و شناخت اینورتر های صنعتی و معرفی یکی از بهترین مراکز تعمیر آن در بازار تهران پرداختیم. مرکز تعمیرات نیک صنعت که در لاله زار تهران قرار دارد، تعمیر تخصصی تمامی برند های اینورتر، از جمله زیمنس، هیوندای و کب را انجام می‌دهد. علاوه بر آن، این مجموعه نماینده رسمی برند زیمنس نیز است که فروش، نصب و آموزش محصولات این برند را انجام می‌دهد. برای کسب اطالاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره 87700210-021 نیک صنعت تماس بگیرید

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته